Fredrik Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hvis vi ser bort fra status, pris, motoreffekt, bakhjulstrekk... "spaceage" by Citroën... Mercedes-Benz W109 anno 1967 BMW E9 anno 1968 Citroën DS anno 1967
Jordfræsar Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Lurer på hva som vandrer rundt i hodet på designerne til Honda her! Fuya-Jo (jåw jåw in tha hood with såmm thjicks in tha backsiit)
spruddel Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Du skifta felger på den og, ser jeg ! Kan du sende meg regnr på den på PM? Har glemt det, skjønner du Jeg KAN gjøre det ja, men om jeg gidder er noe annet
Eksos Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Våren har kommet og asylsøkerne har begynt å sykle langs veiene igjen. Vær forsiktig så du ikke kjører på dem, det kan være din sykkel... rasistbitch...Men den var morsom Ja, litt på kanten, men ikke over streken tror jeg? Mener det ikke rasistisk naturligvis, men har dåårlige erfaringer med slikt... Var asylmottak her før, ingen i området rundt fant igjen syklene sine... Tilfeldig? Neppe
Skaar Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Trenger ikke asylmottak engang for at syklene forsvinner. Lå en gammel russisk tråler ved kaien på fiskebedriften jeg jobber på, og der spaserte de opp på barneskolen og forsynte seg, i åpent dagslys. Sjefen min så det han også, og ringte verftet båten egentlig lå på, så de måtte levere tilbake syklene om båten skulle bli fikset
Ostnes Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 En jeg jobber med av og til var reisemontør tidligere, og har blant anna opplevd at mannskapet på den russiske tråleren han var ombord på stjal sveiseapparatet hans iløpet av matpausen..
Fredrik 90 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hvis vi ser bort fra status, pris, motoreffekt, bakhjulstrekk... "spaceage" by Citroën... Mercedes-Benz W109 anno 1967 Den vogna der med 6,3 liters V8er skulle jeg gjerne ha hatt! Bøsere slede fra 60 tallet finner man ikke, og det som imponerer meg mest er at yttelsene den gang var like rå om ikke råere enn mange av datidens sportsbiler. 0-100 på 6,4 sekunder og toppfart på 220 km/t var ganske unikt for en luksus sedan anno 1967, men V8ern på 250 hester er jo av det mer drikkfeldige slaget da En skipsreder her i byen kjøpte en slik ny på slutten av 60 tallet, og den går fortsatt rundt her i eie av en entusiast! Har sikkla på den ett par ganger ja
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Erik, M3'n min (din?) er markert som shipped så den dukker nok opp om en uke eller to ! Wohoo Rekker det til Valle Hovin om det skulle bli å ta turen da
316 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Erik, M3'n min (din?) er markert som shipped så den dukker nok opp om en uke eller to ! Wohoo Rekker det til Valle Hovin om det skulle bli å ta turen da Ja, rekker det! Best at du kommer, ellers kan det hende det er noen andre med gul M3 der!
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Ja, rekker det! Supert! 316Registrert: 13 Jun 2007 Innlegg: 12021 Kjøretøy: E30, 2002, Cooper S Litt kult
Fredrik Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Den vogna der med 6,3 liters V8er skulle jeg gjerne ha hatt! Bøsere slede fra 60 tallet finner man ikke, og det som imponerer meg mest er at yttelsene den gang var like rå om ikke råere enn mange av datidens sportsbiler. 0-100 på 6,4 sekunder og toppfart på 220 km/t var ganske unikt for en luksus sedan anno 1967, men V8ern på 250 hester er jo av det mer drikkfeldige slaget da En skipsreder her i byen kjøpte en slik ny på slutten av 60 tallet, og den går fortsatt rundt her i eie av en entusiast! Har sikkla på den ett par ganger ja Med W100 600 Pullman sportkit ytet M100 V8 motoren 300 HK og 0-100 Km/t gikk løs på ca. 6 sekunder blank. Svært få alminnelige biler, om noen andre, klarte noe slikt i 1967.
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Ja, rekker det! Best at du kommer, ellers kan det hende det er noen andre med gul M3 der! Heiheihei..! Ikke noe flashing av bilder o.l. min den
Fredrik 90 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Med W100 600 Pullman sportkit ytet M100 V8 motoren 300 HK og 0-100 Km/t gikk løs på ca. 6 sekunder blank. Svært få alminnelige biler, om noen andre, klarte noe slikt i 1967. Ja det er imponerende, særlig tatt bilens størrelse i betraktning! Mercedes lagde virkelig imponerende biler før i tiden, en hel rekke av dems modeller fra 60 og 70 tallet er klare beviser på det.
Clerion Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 I dag har det skjedd 2 bra og en rævva ting. Først. Jeg og en kompis fyra opp fiskesesongen i dag. Her er det delvis is på elva enda. Mellom isflak og sørpe i 3000 sekundmeter vind MINST fikk jeg årets første ørret En våryr tass på 3,8hg med tenna på tørk. Hadde etter en til også men fikk ikke has på den... SÅ skulle jeg ENDELIG kjøre vekk den jævla renaulten som har plaget meg siden jeg flyttet sammen med dama. Men! Den bare nekter! Den satte seg opp ved at begge fjærene foran er knekkt og graver seg sakte men sikkert inn i dekkene så vi aldri skal bli kvitt den! H&/#¤& F/#(¤/(# Franske Møkkabil! Gladsak til slutt. Jeg har hentet E30`n Den gikk knirkefritt etter å ha stått dønn i hele vinter! Skal aldri ha noe nyere enn 90-talls bil!
Anbefalte innlegg