///ben Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Bare kom du kjør til Herre, helt opp til dammen så slår du på tråden, da kommer jeg over med båt og henter deg. Vil ikke la mc´n stå alene på herre Plass til den på båten? Har vel en svær jævel du, med masse plass til den? ^^ No prob. Kommer ned med flytebrygga, da kjører du rett ombord. Skal bare hive på gassgrillen slik at vi kan grille noen pølser mens vi fisker på tur opp til hytta. Sent from my iPhone using Tapatalk. Er det du som har den flytebrygga? Sett den har kommet cruisans noen ganger, hehe
316 Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Jeg lever enda jo, verden skal gå under i dag! http://www.facebook.com/video/video.php ... 9328232925 Noen som jobber hardt i Elverum for å bli klare til Gatebil!
fish Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 No prob. Kommer ned med flytebrygga, da kjører du rett ombord. Skal bare hive på gassgrillen slik at vi kan grille noen pølser mens vi fisker på tur opp til hytta. Sent from my iPhone using Tapatalk. Er det du som har den flytebrygga? Sett den har kommet cruisans noen ganger, hehe Hehe. Nei, det er hyttenaboen som har den flytebrygga med påhengsmotor. Vi har en lign, men den må vi dra med båt. Sent from my iPhone using Tapatalk.
Marius2002 Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Hoho, kom over en Aston Martin jeg aldri har sett før/hørt om før. Den er kanskje ikke direkte pen pen, men dæven for t beist, synes den er helt vill, spesielt bakfra! http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... Zagato.htm
316 Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Ser ut som en bille bakfra, heftig! Når vi er inne på biller: I fjor var jeg på fisketur rett over svenskegrensa langt inni de dype skoger i Sverige da det verste været tordenværet vi har hatt i området befant seg rett over og rundt oss. Vi så da en selvlysende bille! Det var creepy... Så den på 20-30 meters avstand, så ut som en lommelykt. Da vi kom nærmere så vi at det var en liten bille. WTF? KULT!
Clerion Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Gatebil i dag etter jobb Gleder meg rått!!! Skal ta bilder til deg Mads 3000 av dem tenker jeg, er vel ett gjennomsnitt det tenker jeg
miklysa Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Si meg, er det bare jeg som får frysninger når jeg ser han Tine Melk-kisen? Han er kleppheslig! "Schmaker godt!" *grøss*
Marius2002 Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Haha,den minte meg om Z4`n til StigJ faktisk Haha! Ja faktisk, når du sier det Si meg, er det bare jeg som får frysninger når jeg ser han Tine Melk-kisen? Han er kleppheslig! "Schmaker godt!" *grøss* Du er ikke alene, jeg synes han er direkte kvalmende og heslig.
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Ørevoksen, Karius og Eggstokken - pratet en dag om felles kjente.Ørevoksen fortalte om en hvithåret kar som kom og kikket seg rundt, før han forsvant igjen.Karius fortalte om en langhåret kar som stakk innom og pusset huset hans.Eggstokken fortalte om en skallet fyr som ikke kunne bestemme seg om han skulle inn eller ut, og rett før han dro så spydde han ned hele kåken. "Den jævelen har jeg også møtt," sa Karius
Eksos Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Tine-melk duden er forferdelig! Ett spørsmål til dere som er såpass moderne at dere har flatskjerm i hjemmet.. Min 32" CRT synger på siste værset, piper som et uvær! Det jeg lurte på, hvor stor er eeeegentlig forskjellen på 1080i og 1080p? Skal bruke tv'en hovedsaklig til film og ps3, er det da plasma eller lcd som er tingen? Leste også noe om at 50hz vil føre til hakkete bilde når det panoreres, noen som har erfaringer med dette? Er bare snakk om en billig tv, maks 5k tenker jeg...
ingard Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 De fleste full-hd tver i dag er en ENORM oppgradering fra de gamle boksene. Så tror du kan være trygg på at det blir en bra opplevelse uansett merke eller p eller i
Anbefalte innlegg