Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29452782rare folk var totalt ombygd til m3 3.2l når jeg solgte den for noen måneder siden Er det tull det han skriver der da? Får nesten lyst til å ringe på`n..
Frode D Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Ja, det er dyrt med bil i norge. Sånn er det bare. Min ligger til 235k, men er åpen for bud.
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Tittet på www.auto24.ee der ligger det en 2001 m5 til 9900€ Men det morsomme er jo den bakoversveisen du får når du ser hva det koster å få skilt på den i Norge på toll.no 352.000 kr
Dirty Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29452782rare folk var totalt ombygd til m3 3.2l når jeg solgte den for noen måneder siden Er det tull det han skriver der da? Får nesten lyst til å ringe på`n.. Er nok ikke det, får ikke en m3 til den prisen
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Jaja. Men han sier den er levert originalt med m3 stasj, den er jo ikke det vis du har bygget den. Da farer han jo med løgn.
[space] Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Han trengte vel sikkert motoren til et annet prosjekt, og har byttet om litt. En må aldri se på bilpriser i utlandet, med unntak av Danmark. Blir bare deppa av sånt.
noekult Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Å herregud, sa noen balls of steel?? Ny verdensrekord på Pikes Peak (første under symbolske 10 minutt barrieren): Whaaaaaaaaaaaaaat - ser ut som han bare ligger bredt men sjekk ut farta! Helt villt, ligger sikkert i 150-250 km/t hele veien, kanskje mye mer (vet ikke selv, aldri kjørt mer enn 180 og vet ikke hvordan det oppleves)
Erik89 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Å herregud, sa noen balls of steel??Ny verdensrekord på Pikes Peak (første under symbolske 10 minutt barrieren): Whaaaaaaaaaaaaaat - ser ut som han bare ligger bredt men sjekk ut farta! Helt villt, ligger sikkert i 150-250 km/t hele veien, kanskje mye mer (vet ikke selv, aldri kjørt mer enn 180 og vet ikke hvordan det oppleves) Sjekk ut 08:03-08:10..Lurer på hva som går gjennom huet hans der Helt syk i huet han her
knut_olestad Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
[space] Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Å herregud, sa noen balls of steel??Ny verdensrekord på Pikes Peak (første under symbolske 10 minutt barrieren): Whaaaaaaaaaaaaaat - ser ut som han bare ligger bredt men sjekk ut farta! Helt villt, ligger sikkert i 150-250 km/t hele veien, kanskje mye mer (vet ikke selv, aldri kjørt mer enn 180 og vet ikke hvordan det oppleves) Mannen er vel også pensjonist (63 år) mener jeg å ha lest? Ser ut som han har mye å gå på i det første partiet hvertfall. Ser ut som en del unødvendig bremsing, med tanke på hvor sjukt godt bilen sitter på veien.
noekult Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Tror ikke vi skal bedømme bremsingen, når mannen har satt verdensrekord Blir som å lære Brabus hvordan de kan trimme Mercedes Hvis han er 63 år gammel så minner han meg veldig mye om Gan San og denne NSX-R (blant topp 5 drømmebiler) videoen: Gan San kjører jo totalt uten frykt, helt kamikaze style...
Dirty Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Jaja. Men han sier den er levert originalt med m3 stasj, den er jo ikke det vis du har bygget den. Da farer han jo med løgn. er orginal Mtech fra fabrikk en m3 har ikke samme motor og understell som en 320 vettu HAHAHA
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Jaja. Men han sier den er levert originalt med m3 stasj, den er jo ikke det vis du har bygget den. Da farer han jo med løgn. er orginal Mtech fra fabrikk en m3 har ikke samme motor og understell som en 320 vettu Jeg vet vel det vel for faen. Men du sa jo du hadde bygget den, ergo du som har satt på ratt, seter , girknobb, lister, fangere og slikt. Jeg har vel ikke nevnt noe om understell. Det her er jo det du skrev. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29452782 rare folk var totalt ombygd til m3 3.2l når jeg solgte den for noen måneder siden<----- Er det rart jeg lurer
Anbefalte innlegg