Larsinnj Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Mener å huske at M3 diffusoren skal gå noen cm lenger oppover i fangeren enn M-tech. Hvis du har noe du kan jamføre med.
Thewiz Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Sjekket litt bilder av orginale M3 og der er deffuser syltynn. Tror nok ikke det er pga skitt, hvor mye utgjør skitten i størrelse da? 1 mm? Saken er at denne fangeren er til salgs 1 time unna der jeg bor, ble brått usikker på jeg skal ha den likevell.
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 E30en fikk seg en ny venn idag. Pappas e82 120i. Den hadde 60km på telleren når jeg tok den på prøvetur. Begynner å helle litt mot e82 istedet for e90 nå Feit! Liker dem stadig mer. *** Politikk er veldig vanskelig. Jeg stemmer Høyre, som en "lesser of evils" alternativ. Syns alle partier har nedsider...
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Jeg tror skitten får det til å se ut som den er tykkere, ikke ved at laget med skitt gjør den tykkere, men måten det ligger gjør at det ser ut som det. Altså ved at det ligger skitt ytterst, som ser ut som en vertikal kant på en cm eller to. Men kan godt hende de er forskjellige altså, men jeg støtter skitt-teorien til S.Hafsmo.
Thewiz Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Tror skitt teorien stemmer, fant et annet bilde av samme fangeren.
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Inspector flonoen og detective S.Hafsmo til tjeneste. Neste mysterium takk.
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Noen som er med å ta noen runder rundt ringen på gt5? Legg til flonoen på psn
Spankus Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 fikk slik mail som supertilbud på felgpakker fra gs.. men er det ikke lagt ut enda eller er det samme tilbudet som har vært siden i fjor sommer?
fish Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 fikk slik mail som supertilbud på felgpakker fra gs.. men er det ikke lagt ut enda eller er det samme tilbudet som har vært siden i fjor sommer? Les nøye... BUTIKKUTSALG... Og hvis du er på FB; http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Spankus Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 fikk slik mail som supertilbud på felgpakker fra gs.. men er det ikke lagt ut enda eller er det samme tilbudet som har vært siden i fjor sommer? Les nøye... BUTIKKUTSALG... Og hvis du er på FB; http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater Å faan.. Er blind..
fish Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Hvordan prate seg fra en fartsbot En politimann stopper en ung kvinne som kjører i 80 km/t i en 30 km/t sone. Følgende samtale finner sted: P: Kan jeg få se sertifikatet ditt? K: Jeg har ikke noe sertifikat lenger. Det ble jeg fratatt for noen uker siden i forbindelse med promillekjøring. P: Jaså, kan jeg da få se vognkortet? K: Dette er ikke min bil, jeg har stjålet den. P: Hva, er bilen stjålet? K: Ja - men la meg tenke etter. Jeg tror jeg så vognkortet i hanskerommet da jeg la inn pistolen min. P: Har du en pistol i hanskerommet? K: Det stemmer. Jeg la den inn der etter at jeg hadde skutt eieren av bilen. Deretter la jeg henne forresten i bagasjerommet. P: Har du ett lik i bagasjerommet? K: Javisst! Etter disse opplysningene tilkaller politimannen forsterkninger og sin sjef. Bilen omringes og når sjefen ankommer, nærmer han seg langsomt kvinnen og spør igjen: Kan jeg få se sertifikatet ditt? K: Klart det! Her er det. (Hun viser frem sitt gyldige førerkort). P: Hvem tilhører denne bilen? K: Men den er da min! Her er vognkortet. P: Kan du være se snill og åpne hanskerommet, jeg vil gjerne se etter om det finnes en pistol der. K: Selvsagt, men jeg har ingen pistol. (og det var naturligvis heller ikke noen pistol i hanskerommet!). P: Kan jeg få kaste ett blikk i bagasjerommet. Min kollega sier at det ligger ett lik der. (Bagasjerommet er tomt). P: Nå forstår jeg ingenting lengre. Politimannen som stoppet deg sa at du ikke hadde sertifikat, at du hadde stjålet bilen, at det fantes en pistol i hanskerommet og ett lik i bagasjerommet. K: Utrolig! Det forundrer meg ikke om han påstår at jeg har kjørt for fort også!?
Larsinnj Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Skal man legge an til trønderbart ala 2012 tro?? Haha!
[space] Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Liffi: Du må endre i innstillingene så ikke Samsunglogoen blender deg når du ser på film! Første jeg endret når jeg fikk opp tven min
Anbefalte innlegg