Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, de mangler krefter... Men... Image faller i skyggen for min del når jeg kjører rundt og har det gøy! Kjørte rundt i vrak-E30 relativt lenge, men digga kjøreopplevelsen så det var greit...o

Miata veier vel ikke så mye så den trenger vel ikke all verdens power? Jeg for min del kunne aldri hatt en...er dessverre for liten for meg as..

Jeg kommer nok i samme kategorien her, ikke plass bak rattet..

En jeg kjenner som er hakket større enn meg måtte kjøre med døren åpen den gangen han skulle hjelpe noen å kjøre en slik hjem.

Jeg prøvesatt en Nb MazdaSpeed, og det var trangt. Det vil vel basicly si at jeg ikke får plass i en Na, men skal være mulig i Nc :?

Dette er en Nb, altså den som kom etter den med vippelykter:

04.jpg

Skrevet
Hadde du ment det hadde du ikke kjørt rundt i de gamle haugene dine Waqqaz :lol:

Jeg mener nå at bilene til Wicky har iallefall en av disse:

735 - Image har den, selvom det kanskje ikke er det beste, men power har den. Kudos for 7er uten diesel.

c123 - Denne har ikke mye power, men et kanonbra image grunnet designet og kvaliteten.

Jag - Bra image (selvom kvalitet/driftsikkerhet ikke helt gjenspeiler imaget) og nok av power.

Tidligere Alfa - Imaget er utrolig bra, krefter ikke fult så mye

E500 - Trenger jeg virkelig å skrive noe her? :mrgreen:

En liste full av gjennomrustede vrak - NEXT

Skrevet
Ja, de mangler krefter... Men... Image faller i skyggen for min del når jeg kjører rundt og har det gøy! Kjørte rundt i vrak-E30 relativt lenge, men digga kjøreopplevelsen så det var greit...o

Miata veier vel ikke så mye så den trenger vel ikke all verdens power? Jeg for min del kunne aldri hatt en...er dessverre for liten for meg as..

Gjør egentlig ikke det, så lenge du ikke er på motorveien og skal forbikjøre (da mangler den merkbart skyv). Snakker nå om 1.6 literen på ca. 120 hk (eller hva det var).

Mange får hekta når de kjører bilen, men den er dessverre trang for veldig mange...

Faen, kanskje jeg skal drite i M3 E36 uten skilter planene og heller prøve å skaffe en MX-5 igjen... Spore om kjøpern og kjøpe tilbake, tenker jeg. Min var 1 av 300 laget i verden (shitloads med ekstrautstyr og eksteriør i sort med rødt skinninteriør). Jævlig kul bil.

PS. 7ern til Wicky er ikkeno vrak, det var heller ikke Alfaen hans som jeg fikk se!

I tillegg vil jeg jo nevne at de trauste interiørene some er nesten helt like uansett merke, med en følelse av dårlig plastkvalitet, synlige skruer, dårlig isolering osv er jo også døll kjedelig...

Med kvalitet mente jeg både at ting virket bra skrudd sammen (ikkeno knirkelyser eller flau plastikk), samt selvsagt knallbra driftsikkerhet. Enig i at det aller meste fra Japan når det gjelder vanlige biler var trist på 80- og 90-tallet (fortsatt veldig trist også), men så må man huske på at en gjennomsnittelig utstyrt 5-serie f. eks. ofte ligger på dobbelt i pris enn japsebiler...

Jeg har bare sittet i min MX-5, og kjenner ikke andre førstegenerasjons MX-5er. Min var hvertfall flere hakk over personbiljapse i interiøropplevelse, står IKKE tilbake for interiøret i E28en. Det kan ha å gjøre med at min var spesialutgave, og at den gjennomsnittelige MX-5en fra den tiden ikke hadde så mye utstyr (kan tenke meg at totalopplevelsen forverres hvis man ikke har skinnseter o.l.)... Vedlegger bilder:

kq6wjb359hk6hzfdf281.jpg

s30qtb6e465653oqr5dn.jpg

Beklager hvis folk er lei bilder av den, har postet den endel ganger før, ville bare illustrere ett poeng...

Skrevet

Jeg syns også MX5 er kule biler, og at de har gode kjøreegenskaper vet alle som noensinne har sett et bilprogram på tv. Hvordan image biler visstnok gir har jeg alltid bæsja i, jeg kjøper bil til meg selv og så kan andre synes hva de vil om den.

Skrevet
Jeg syns også MX5 er kule biler, og at de har gode kjøreegenskaper vet alle som noensinne har sett et bilprogram på tv. Hvordan image biler visstnok gir har jeg alltid bæsja i, jeg kjøper bil til meg selv og så kan andre synes hva de vil om den.

Enig.. Folk må kjøpe det de liker selv.

Bare spør om hva som gjør at så mange liker akkurat Mx5 når det kommer til små japsebiler.

Jeg ser ikke den store forskjellen fra denne bilen til de andre småbilene som jeg har inntrykk av at generelt ikke er godt likt.

Jeg har aldri kjørt, eller for den del sittet i en MX5, så jeg har ikke noe grunlag til å si at det er en kjedelig bil.

Er bare forundret over at så mange digger den. Jeg ser ikke hva som er kult med den :P

Skrevet

Enig.. Folk må kjøpe det de liker selv.

Bare spør om hva som gjør at så mange liker akkurat Mx5 når det kommer til små japsebiler.

Jeg ser ikke den store forskjellen fra denne bilen til de andre småbilene som jeg har inntrykk av at generelt ikke er godt likt.

Jeg har aldri kjørt, eller for den del sittet i en MX5, så jeg har ikke noe grunlag til å si at det er en kjedelig bil.

Er bare forundret over at så mange digger den. Jeg ser ikke hva som er kult med den :P

Jeg liker ikke z3 heller, men hadde lett valgt den foran en MX5

Skrevet
alex, læregutten til jarmund, har en litt tøff mx5, i blå med svart panser og halvbur. så de kan bli fete med de rette modsa ;)

Ettermontert turbo på den også :) Tøff liten bil :D

og jeg har mappet ;) opptil 0,5 bare for da vil ikke ms'et mer :lol:

Haha :P den bilen er virkelig på nippet til å kalles vrak :P

Skrevet

Folk har jo forskjellige preferanser når det kommer til bil... jeg kunne aldri tenkt meg å kjøpe e30 mens andre aldri ville bli sett i en sjuer...

Miata gir vel gode kjøreopplevelser til en relativt billig penge.. de ligger vel fremdeles høyt i pris så er vel noe rett med dem :)

Men plassmessig er de veldig trange... men det er faktisk jaguaren min også...

Skrevet
Noen som har seriøse tips og triks mot katt i carport?`:)

Garasjeport :P

litt frostveske... he he

Skrevet
Noen som har seriøse tips og triks mot katt i carport?`:)

Hehe, noen fler som opplever mystiske spor over panser og tak omtrent hver morgen? :mrgreen:

Skrevet
alex, læregutten til jarmund, har en litt tøff mx5, i blå med svart panser og halvbur. så de kan bli fete med de rette modsa ;)

Ettermontert turbo på den også :) Tøff liten bil :D

og jeg har mappet ;) opptil 0,5 bare for da vil ikke ms'et mer :lol:

Hvordan ville ikke ms mer? det skjønner jeg ikke :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...