hermanoo90 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... d=10054262 Justice is served!!!!
hermanoo90 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Religion er legitimert sinnsykdom. Er lov å mene det, men er nok ikke alle som er enige i den påstanden
Nytern Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Nei, og hva er de? Jeg skjønner at folk må ha noe å tro på, noe som er større enn dem selv. Som gir livet mening, som forklarer ting. Greia er at vi nå har vitenskapelige forklaringer på det meste disse religionene tar på seg æren for å ha utrettet. Så hva sitter vi igjen med? Jo, en hel haug gale mennesker som bruker religionen sin som ett påskudd for å være IDIOTER. Den katolske presten kan få tilgivelse av sin egen gud for barnetukling. Muslimer har rett til å gjøre opprør/drepe når de møter motgang. Kristne har vagga rundt på sin høye hest i evinnelige tider og gjort altmulig faenskap i guds navn.. Jøder jager Palestinere fra deres eget land og glemmer sitt eget holocaust i prosessen.. Jeg liker ikke religion, jeg liker ikke at mennesket bruker den som krykke hver gang de gjør fæle ting mot hverandre.. Jeg har hatt sykdom i min egen familie der den som ble syk var veldig religiøs. Denne personen ba til gud om at alt måtte ordne seg, noe det ifølge sykehuset faktisk gjorde. Vel, når sykdommen kom tilbake hardere enn noensinne var skuffelsen over at gud ikke hørte bønnene vel så knusende som sykdommen i seg selv.
BMWE39turbo Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Deler egentlig samme syn som deg Nytern der, religion gjør altfor mange gale, trur vi hadde klart oss meget fint uten..
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Er mye enig med deg der Nytern. Det irriterer meg grenseløst at folk støtter seg til sin relgion for å rettferdig-gjøre kriminelle handlinger.
asv Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10054262 Justice is served!!!! Politiet sine kommentarer er bare helt latterlige. En hvit utenlandsk varebil herjet sunnmøre nå i mai/juni og stjal mye rart.. Antar at de ble anmeldt opp til flere ganger, og det var mye skriverier i media. Politiet stoppa bilen, men gjorde ingenting... Hadde han valgt å anmelde istede for å ta saken i egne hender så hadde saken bare blitt henlagt.. politiet her i fylket ser ut til å fokusere langt mer på å holde kontroller og drikke kaffe enn å faktisk løse kriminelle forhold. Men det er jaggu meg rart med det... rumenerne har stålet for sikkert betydlige verdier. Nå ender vel den fornærmede opp som den skyldige...
Nytern Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Det kan ikke oppsummeres bedre, oddis Og ja, veiva er din om jeg selger i deler
hermanoo90 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Nytern: jeg forstår deg veldig godt, og forstår også hvorfor du ikke liker det. De som bruker religionen som grunnlag for NOE SOM HELST kriminelt, representerer verken religionen eller folket som følger religionen, bare media som får det til å virke slik Selvom man er religiøs eller tror på gud, så betyr det ikke at man blir frisk hver gang man ber når man er syk. Om en gud finnes eller ei er en evig diskusjon som aldri vil ende, og jeg oppsumerer med en qoute : ''For those who believe , no proof is necessary, for those who don't believe, no proof is possible''
hermanoo90 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10054262 Justice is served!!!! Politiet sine kommentarer er bare helt latterlige. En hvit utenlandsk varebil herjet sunnmøre nå i mai/juni og stjal mye rart.. Antar at de ble anmeldt opp til flere ganger, og det var mye skriverier i media. Politiet stoppa bilen, men gjorde ingenting... Hadde han valgt å anmelde istede for å ta saken i egne hender så hadde saken bare blitt henlagt.. politiet her i fylket ser ut til å fokusere langt mer på å holde kontroller og drikke kaffe enn å faktisk løse kriminelle forhold. Men det er jaggu meg rart med det... rumenerne har stålet for sikkert betydlige verdier. Nå ender vel den fornærmede opp som den skyldige... satt og tenkte det samme, politet syntes det ikke var greit at dem tok saken i egne hender... vel som du skriver, saken hadde nok blitt henlagt. Politet får i oppdrag av regjeringen å hove inn penger til statskasse i form av bøter o.l , men å bekjempe kriminaliteten i norge virker ikke til å være 1. prioritet...
Eystein Ose Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10054262 Justice is served!!!! Politiet sine kommentarer er bare helt latterlige. En hvit utenlandsk varebil herjet sunnmøre nå i mai/juni og stjal mye rart.. Antar at de ble anmeldt opp til flere ganger, og det var mye skriverier i media. Politiet stoppa bilen, men gjorde ingenting... Hadde han valgt å anmelde istede for å ta saken i egne hender så hadde saken bare blitt henlagt.. politiet her i fylket ser ut til å fokusere langt mer på å holde kontroller og drikke kaffe enn å faktisk løse kriminelle forhold. Men det er jaggu meg rart med det... rumenerne har stålet for sikkert betydlige verdier. Nå ender vel den fornærmede opp som den skyldige... Sist gang de var i Ørsta var det noen som tok saken i egne hender. De såg en av jævlene drev å snoka rundt i noen hager. Så gjekk bort å konfronterte dem, de bare begynte å gå andre vegen. Endte opp med en rad på sikkert 5-6 biler så "Jagde" dem ut av kommuna. Helt til politiet kom og sa de måtte slutte.. Her går polakkjævelen, menst suburbanen følger like etter!
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Du skal ikke kødde med en diesel BMW selv om du kjører den råeste OPC Opelen
asv Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Rota rundt i alle skuffer på gutterommet i går etter mottakeren til trådløsmusa mi.. Innså igrunn hvor jævlig mye dritt jeg har liggende... jeg fant en skralle, et par piper og noen fastnøkler i nattbordskuffen min... og det ligger bolter og muttere over alt.. og alt mulig annet dritt.. mynter fra land jeg aldri har vært i... jeg fatter ikke hvor alt kommer fra Men en ting er hvertfall sikkert, nå bestilte jeg ny mottaker, og jeg kan vel banne på at jeg finner den mottakeren senere i dag
knut_olestad Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Fastnøkler i nattbordskuffen, noe jenter aldri vil forstå Men på en annen side, de har jo gjerne sine leketøy i nattbordskuffa selv..
Anbefalte innlegg