Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stekt fjellfisk er godt, både ørret og røye. Mange liker ikke fisk fordi de blir servert en i hjel kokt slapp laks som faller i fra hverandre og ser uapetittelig ut.

Skrevet

Stekt fjellfisk er godt, både ørret og røye. Mange liker ikke fisk fordi de blir servert en i hjel kokt slapp laks som faller i fra hverandre og ser uapetittelig ut.

Man putter ikke ting med slik lukt inn i munnen uansett hvordan den blir fremstillt på en talerken :P

Skal fisken være spisende så må den være behandlet på en måte. Og være i en tilstand langt unna slik den lever i havet.

Her er noen eksempler på fisk som er spisende. Disse typene fisk svømmer ikke i havet i den tilstanden de blir servert. De hverken smaker eller lukter fisk, så de kan spises.

Fiskepinner, Fiskegratteng, Fiskekaker, Fiskepudding, Makrell i tomat,

Skrevet

Aner ikke hvordan folk kan spise Fiskepinner, Fiskegratteng, Fiskekaker, Fiskepudding,   

Kaldtrøkt stør er tingen, men er ikke sikker om det er så lett å få tak i den :)

Skrevet

Her i Oslo regner det bare. Akkurat som en hvilken som helst høstdag. Måtte kjøpe brød og tenkte det ville være helt kaos i butikkene kl. 13:30, siden de skulle stenge 14:00, men det var liksom bare meg og to-tre andre utlendinger i hele butikken, hehe.

Lurer på hva jeg skal finne på i dag, kjeder meg så inn i heeelvete.

Haha, fisk er dritt, det er jeg forsåvidt enig i, men sånn eksotisk mat som blekksprut, er god :)

Jeg skal ha godt betalt før jeg putter blekksprut i munnen min og svelger det.

Hater sjømat, fra fiskepinner til... alt annet :P

Skrevet

Man putter ikke ting med slik lukt inn i munnen uansett hvordan den blir fremstillt på en talerken :P

Skal fisken være spisende så må den være behandlet på en måte. Og være i en tilstand langt unna slik den lever i havet.

Her er noen eksempler på fisk som er spisende. Disse typene fisk svømmer ikke i havet i den tilstanden de blir servert. De hverken smaker eller lukter fisk, så de kan spises.

Fiskepinner, Fiskegratteng, Fiskekaker, Fiskepudding, Makrell i tomat,

Laks og ørret er godt om man lager det riktig.

Har faktisk hatt to venninner av meg som ikke liker fisk i det hele tatt på middag å servert laks. Hu ene har tom begynt å lage laks selv minst en gang i uka nå.

Alt koker ned i hvordan man tilbereder ting ;) men torsk er jeg ikke no stor fan av :)

Sent from space using Tapatalk -

Skrevet

Stekt og riktig krydret ørret lukter hvert fall ikke vondt. Man kan marinere den i hva som helst før den blir stekt / grillet også. Kokt laks lukter drit, stekt ørret lukter ikke dritt. Da er det noe alvorlig feil med den :P

Skrevet

Edd China fra wheeler dealers er på juleshopping i sandvika storsenter  :D  

Haha what. Han er helten min ass. Veit ikke hvorfor, men jeg liker han skikkelig godt. Hadde Edd hatt wheeler dealers alene hadde det lett vært mitt favorittprogram ( etter Top Gear, ofcourse ) 

Skrevet

Haha what. Han er helten min ass. Veit ikke hvorfor, men jeg liker han skikkelig godt. Hadde Edd hatt wheeler dealers alene hadde det lett vært mitt favorittprogram ( etter Top Gear, ofcourse ) 

Jeg har også sansen for han, Top gear og alt det andre overscripta tullet har jeg mistet helt sansen for personelig.

Skrevet

Haha, den så jeg for tredje gang i natt faktisk :)

Top Gear har igrunn blitt skikkelig tamt de siste åra, det er trist. Hvor ble det av julespesialen forresten? Mener å huske at de pleier å slippe en roadtrip-episode i jula? 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...