Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som er syk? Er visst et jævla virus ute å går. Helt utslått. Feber, hodepine, oppkast, dårlig mage og vondt i korsryggen.. Blæh er alltid noe.

Noen gode filmer å anbefale? Evt serier? Begynner på House of cards nå :)

Hahaha noen som har vært SÅ full før?

ERuiE0o.gif

Skrevet

naughty_memes_google-s500x422-158685.jpg

Du er virkelig hjelpeløs du, Erik95. Hvis folk her fortsetter å hjelpe deg med ting du _enkelt_ kan finne ut selv vil du aldri lære deg å lete opp informasjon. Har du hørt om ETK?

Tenk hvis vi andre skulle spamma på samme måten hver bidige gang vi lurte på noe? 

Skrevet

Flere enn meg som er syk? Er visst et jævla virus ute å går. Helt utslått. Feber, hodepine, oppkast, dårlig mage og vondt i korsryggen.. Blæh er alltid noe.

Usj, høres kjipt ut! Luther, Sherlock, Case Histories, Game Of Thrones. Regner med at du har fått med deg både Sherlock og GOT men :wink:

Edit: Black Sails!! Rimelig ny sjørøverserie, nice stuff :) Og Hell On Wheels da, veldig bra westernserie.

Skrevet

Ja var ikke dette jeg ville ha nå som jeg endelig fikk litt overtidjobb.. 

Mange gode tips der, tusen takk :)

Black sails følger jeg med på ja. Likte den svært godt :D

Skrevet

naughty_memes_google-s500x422-158685.jpg

Du er virkelig hjelpeløs du, Erik95. Hvis folk her fortsetter å hjelpe deg med ting du _enkelt_ kan finne ut selv vil du aldri lære deg å lete opp informasjon. Har du hørt om ETK?

Tenk hvis vi andre skulle spamma på samme måten hver bidige gang vi lurte på noe? 

Hahaha ja men google er ikke alltid løsningen. -.-

Skrevet

http://www.imdb.com/list/UWsNJsOTleI/

Liste over de seriene jeg følger med på for øyeblikket ;-)

God bedring btw!

Skrevet

Har igjen de to siste episodene av BreakingBad...tør ikke se de...er redd livet vil føles tomt når jeg ikke kan se den serien...

ja livet er ikke det samme for meg lol breaking bad er det beste som er laget på tv

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...