turbina10 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Slo inn nr og dette kom opp http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/bmw-e36-m3-3,0l-s50-lamdasonde-bmw-1719569-108241117/161936441-223-1272Så da må han som har hatt min bil før meg satt brukt uoriginal lambda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Har bmw e36 325i vanos med en lambda på eksoen nr på lambdaen er 1719569 hvordan skal jeg ny samme lambda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Flere enn meg som er syk? Er visst et jævla virus ute å går. Helt utslått. Feber, hodepine, oppkast, dårlig mage og vondt i korsryggen.. Blæh er alltid noe. Noen gode filmer å anbefale? Evt serier? Begynner på House of cards nå Hahaha noen som har vært SÅ full før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Du er virkelig hjelpeløs du, Erik95. Hvis folk her fortsetter å hjelpe deg med ting du _enkelt_ kan finne ut selv vil du aldri lære deg å lete opp informasjon. Har du hørt om ETK? Tenk hvis vi andre skulle spamma på samme måten hver bidige gang vi lurte på noe? thbrekke, Shattered, adne95 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Flere enn meg som er syk? Er visst et jævla virus ute å går. Helt utslått. Feber, hodepine, oppkast, dårlig mage og vondt i korsryggen.. Blæh er alltid noe. Noen gode filmer å anbefale? Evt serier? Begynner på House of cards nå Usj, høres kjipt ut! Luther, Sherlock, Case Histories, Game Of Thrones. Regner med at du har fått med deg både Sherlock og GOT men Edit: Black Sails!! Rimelig ny sjørøverserie, nice stuff Og Hell On Wheels da, veldig bra westernserie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Ja var ikke dette jeg ville ha nå som jeg endelig fikk litt overtidjobb.. Mange gode tips der, tusen takk Black sails følger jeg med på ja. Likte den svært godt Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hadde du kjørt mye tohjuling før du tok lappen på MC? Kjørt moped og litt cross på hobby basis. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Du er virkelig hjelpeløs du, Erik95. Hvis folk her fortsetter å hjelpe deg med ting du _enkelt_ kan finne ut selv vil du aldri lære deg å lete opp informasjon. Har du hørt om ETK? Tenk hvis vi andre skulle spamma på samme måten hver bidige gang vi lurte på noe? Hahaha ja men google er ikke alltid løsningen. -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Flere enn meg som er syk? Er visst et jævla virus ute å går. Helt utslått. Feber, hodepine, oppkast, dårlig mage og vondt i korsryggen.. Blæh er alltid noe. Noen gode filmer å anbefale? Evt serier? Begynner på House of cards nå http://www.imdb.com/list/UWsNJsOTleI/ Liste over de seriene jeg følger med på for øyeblikket God bedring btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Flere enn meg som er syk? Er visst et jævla virus ute å går. Helt utslått. Feber, hodepine, oppkast, dårlig mage og vondt i korsryggen.. Blæh er alltid noe. Noen gode filmer å anbefale? Evt serier? Begynner på House of cards nå Hahaha noen som har vært SÅ full før? http://www.imdb.com/search/title?num_votes=5000,&sort=user_rating,desc&title_type=tv_series Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Har igjen de to siste episodene av BreakingBad...tør ikke se de...er redd livet vil føles tomt når jeg ikke kan se den serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Fock... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Har igjen de to siste episodene av BreakingBad...tør ikke se de...er redd livet vil føles tomt når jeg ikke kan se den serien... ja livet er ikke det samme for meg lol breaking bad er det beste som er laget på tv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Ble litt tungt på slutten av breaking bad ja.. Vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt lenger. Starte på runde 3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Er det så sykt bra altså ? Streamer dere da ? Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg