axept Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Ahh savner Rhodos, var der for noen år siden. Du må nok ta med Euro i cash ned dit, samtidig som du har med kredittkort =) Ser frem til å reise ja, første gang på Rhodos Ja, planen er å ha med en del euro, men hvis det ikke er et stort problem å få ut penger i minibankene der, så er det begrenset hvor mye jeg gidder å dra på. Er jo en risiko med mye cash... Som kanskje Robkill fikk erfare
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Ser frem til å reise ja, første gang på Rhodos Ja, planen er å ha med en del euro, men hvis det ikke er et stort problem å få ut penger i minibankene der, så er det begrenset hvor mye jeg gidder å dra på. Er jo en risiko med mye cash... Som kanskje Robkill fikk erfare Trikset er å bruke safen på hotellet, ikke ha på deg all cashen samtidig når du faktisk er der nede, ha pengene fordelt på kroppen, ikke alt i en lomme. Litt her og litt der =) Ikke gå alene midt på natta, så går det nok fint =) Er nesten bare ungdommer/barnefamilier der nede =)
axept Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Trikset er å bruke safen på hotellet, ikke ha på deg all cashen samtidig når du faktisk er der nede, ha pengene fordelt på kroppen, ikke alt i en lomme. Litt her og litt der =) Ikke gå alene midt på natta, så går det nok fint =) Er nesten bare ungdommer/barnefamilier der nede =) Safe skal brukes ja, sånn sett blir det ikke noe problem.. Vi er nå 2 ungdommelige familier som reiser i lag, så alene går vi nok ikke
Robkill Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Merket ingen verdens ting, minibankene fungerte som normalt for andre enn grekerene selv Greit med cash uansett, ikke alle som er like villige til at du betaler med kort da dem ikke har tilgang på bedriftskontoene sine, og ikke aner om de noen gang får ut pengene de tjener! Ellers var alle blide og fornøyde, og sa ja til kort om man absolutt måtte.Wicky; Jepp, Rob'n Kill.. Jeg overlevde, og sammensetningen av mitt fornavn og etternavn ble ikke brukt der nede Hadde type 500euro i lommeboken, som jeg skulle legge i safen jeg fikk tilgang på dagen etter! Passe surt, men var heldigvis lett å få tak på nye penger jeg kunne bruke opp Ellers var det ganske så deilig å ikke ha en telefon jeg måtte tenke på! axept reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Merket ingen verdens ting, minibankene fungerte som normalt for andre enn grekerene selv Greit med cash uansett, ikke alle som er like villige til at du betaler med kort da dem ikke har tilgang på bedriftskontoene sine, og ikke aner om de noen gang får ut pengene de tjener! Ellers var alle blide og fornøyde, og sa ja til kort om man absolutt måtte. Wicky; Jepp, Rob'n Kill.. Jeg overlevde, og sammensetningen av mitt fornavn og etternavn ble ikke brukt der nede Hadde type 500euro i lommeboken, som jeg skulle legge i safen jeg fikk tilgang på dagen etter! Passe surt, men var heldigvis lett å få tak på nye penger jeg kunne bruke opp Ellers var det ganske så deilig å ikke ha en telefon jeg måtte tenke på! Vitkigste er at du ikke ble skadet. Det de tok fra deg får du vell tilbake fra forsikringsselskapet? =)
Robkill Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Forsikringene er i orden! Anmeldte alt der nede slik at ting bør gå ganske smertefritt når det gjelder å få tilsvarende verdier tilbake
Marius2002 Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Får man org BMW Performance-chip til F31 316d? Vil ha garanti og alt i orden, derfor er ikke tuningfirmaer aktuelt. Ser på BMWs nettsider på tlf-versjon og der finner jeg bare 320d. Evnt Hartge? Om de har garanti også?! Edit: fant ut at Hartge har chip til 316d F31. Fra 116hk til 152hk og fra 260nm til 330nm. Finner fortsatt ingenting fra BMW Performance på BMWs nettsteder. Hvordan stiller Hartge seg i forhold til garanti? Endret Juli 16, 2015 av Marius2002
axept Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Ser en på NRK1 nå så er den jævla sommeråpent båten på vei inn til bygda mi, Høyanger... Haha.. Folk er galne.. [emoji23] [emoji23] Sent fra min LG-D802 via Tapatalk
axept Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Hehe, er ikke mye som skjer her, det er sant.. Dette styret rundt en båt er bare tåpelig spør du meg.. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk
TheMaa Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Etter noen dager i sydligere strøk (Rhodos) er det ufattelig deilig å være hjemme igjen! Startet første dagen med å bli dopet ned, rundstjælt og dumpa på en strand en times gåtur fra hotellet. Ikke en gang sko hadde jeg, noe som resulterte i gode brannsår på føttene etter å ha gått lenge på den stekvarme bakken. Men etter noe sånt, så kunne det i det minste kun bli bedre utover de neste dagene ^^ Du var vel ikke tilfeldigvis på et sted som het Faliraki? Samme skjedde meg og jeg havnet på sykehus (stoppa å puste), hørt mye dårlig om det stedet, siste gang jeg drar dit ihvertfall. Endret Juli 16, 2015 av TheMaa
Robkill Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Du var vel ikke tilfeldigvis på et sted som het Faliraki? Samme skjedde meg og jeg havnet på sykehus (stoppa å puste), hørt mye dårlig om det stedet, siste gang jeg drar dit ihvertfall. Jeg var innom der senere, men det var i Rhodos-By det hele skjedde! Husker ingenting fra kl. 17 til 14 dagen etter! Gikk to dager før jeg klarte å henge noenlunde med, uten å glemme hva som ble sagt til meg 5min før.
JMossige Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Noen her med xbox one og forza horizon 2? Hadde vært kjekt med flere å kjøre med https://account.xbox.com/nb-no/gameclip/fe2a0841-827c-461a-a6bb-b49d83426c27?gamerTag=ObzoR&scid=03a80100-9ff3-46ea-be76-e00e7fe465df
Anbefalte innlegg