Zibiri Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 100 Sider allerede.. drøyt :=) Vi får feire med en Limmet video <- syke, syke bil ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Har du ikke fått med deg at han kjører 7-serie? Det er nok forklaringen slik Wicky ser det ja... ... Jeg med min enkle 318d og du med din Ford må nok heller holde munn. Hmm, hva med meg? En E28 og en VW Jetta innesnødd på en låve der ingen skulle tru nåkån kunne bu, en VW Golf nedsnødd utafor ett verksted og pr i dag eneste bil som for en gangs skyld går er dama Skropel Skulleværtkastra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Du Knut, du Knut, du burde nok vært avskiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Da sendes 2 stk TomTom car kit i retur! Dårlige saker... Flere med dårlige erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Du Knut, du Knut, du burde nok vært avskiltet Er nok ikke lenge før det ringer på døra, og der står uniformgutta med tang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Solgte e30'n min på under 2 timer i sta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ulv i fåreklær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 er det den kompressormata? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Er ikke sikker. Tror kansje det kan være spinat. Funka for Skipper'n hvertfall. Sorry for dårlig svar, gikk bare en faen gjennom meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ulv i fåreklær.. Audi kan ta seg en bolle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Er ikke sikker. Tror kansje det kan være spinat. Funka for Skipper'n hvertfall.Sorry for dårlig svar, gikk bare en faen gjennom meg. Hadde da aldeles ikke forventa bedre svar heller Forøvrig er jeg overbevist om at verden var vakrere da traktorene så og hørtes slik ut: Er gira på å få med noen kjentfolk og starte lokal veterantraktor/maskin klubb Har jo både Fordson Major, Allis Chalmers Tractomotive hjullaster og Brøyt X2 graver stående, og det er jo startkapital Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 er det den kompressormata? Er ikke sikker. Tror kansje det kan være spinat. Funka for Skipper'n hvertfall.Sorry for dårlig svar, gikk bare en faen gjennom meg. This is one of the coolest BMW 3.0 CSI in the world . Engine has a blower ,making this car go 11,6sec in 402m Bosses BMW är en CSi 3.0 E9 -72:a Motorn är på 3.6 liter, M5 block, vevaxel från M30 12ventils M30 topp Autorotor 2.4liters skruvkompressor ca 1.6bar i ladd ProSpark sprut/tändning Körs på E85 Viper T56 6pet låda Sellholm svikstålsaxlar Movie from Youtube: Flere bilder av skjønnheten.. http://www.pbase.com/quad/csi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Er dette originale felger? Grusomme var de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja dette er en original felg. Den heter Streamline 363 og fins i 17".. En pen felg er det derimot ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg