Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nja, vet ikke jeg.. Er ikke jeg som blir fornærmet . :)

Hvis du tror at jeg blir fornærmet pga. litt fjortispreik tar du helt feil. Jeg har bl.a en 18 år gammel datter her i huset som ikke alltid er like rasjonell og voksen. Når det blir for ille får hun pent finne seg noe annet å gjøre enn å plage meg. Det er tilsvarende her inne også. Blir det for barnslig gidder jeg ikke å være imøtekommende. Jeg vet ganske mye om BMW og biler generelt, men det gjør du ikke. Så enkelt kan det sies.

Skrevet
Nja, vet ikke jeg.. Er ikke jeg som blir fornærmet . :)

Hvis du tror at jeg blir fornærmet pga. litt fjortispreik tar du helt feil. Jeg har bl.a en 18 år gammel datter her i huset som ikke alltid er like rasjonell og voksen. Når det blir for ille får hun pent finne seg noe annet å gjøre enn å plage meg. Det er tilsvarende her inne også. Blir det for barnslig gidder jeg ikke å være imøtekommende. Jeg vet ganske mye om BMW og biler generelt, men det gjør du ikke. Så enkelt kan det sies.

Ja det er greit det, har aldri sagt jeg kan mye om biler heller. Men du er faen meg irriterende. Ta ting med ett smil istedet for å være så snerpete, så går det fint. Er ikke alle som er så intellektuelle som deg. :)

Skrevet

Ja det er greit det, har aldri sagt jeg kan mye om biler heller. Men du er faen meg irriterende. Ta ting med ett smil istedet for å være så snerpete, så går det fint.

Det er en avtale hvis du samtidig oppfører deg litt mer voksent og høflig.

Skrevet

Jeg oppfører meg som jeg vil. Stort sett er jeg hyggelig og høflig. Men du må jo tåle litt, det er ett forum. Jeg skeiet ut litt nå fordi jeg er så lei det Porsche pratet. Men uansett så skal jeg ikke kritisere eller bemerke dine innlegg. :)

Om du er 50 år så ja, da er nok ting annerledes for deg en for meg som er 26 år.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...