Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei... så enkelt er dette ikke. Jeg har som tidligere nevnt en datter som ikke er så veldig mye yngre enn mange her inne og hun kjenner seg ikke igjen når det gjelder enkelte sider av omgangsformen som omtales og behandles i forumet. Jepp... hun leser her inne hun også. Bråkjekk oppførsel har hverken hun eller jeg sansen for.... og når alt kommer til alt tror jeg ikke så mange andre har sansen for det heller. Utfordringen er kanskje at det ikke er så mange som tør ta til motmele og det er en skam.

Du kommer altså her og forteller meg hva som aksepteres eller ei blant mine venner? Jeg lurer jammen på hvem som er bråkjekk her, jeg..

Selvfølgelig hadde jeg ikke gjort slik mot noen jeg ikke kjente, men når du vet at han/hun som blir utsatt for dette tar det med et smil(om ikke akkurat der og da, så iallefall etter en liten stund) så ser jeg ingen problemer med å gjøre dette.

Jeg digger denne humoren, og jeg vet at flertallet holder med meg akkurat når det gjelder det.

Skrevet

Ok Fredrik. Jeg beklager å ha støtt deg. Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver i tulletråden når du er så bein seriøs som du sier. Den diskusjonen her kommer ikke til å ha noen ende, du er tydelig vis smartere en alle. Og humor er det ikke lov å ha om ikke det er en dårlig vits. Så bare gi deg. Så gir jeg meg.

Skrevet
Ser ikke helt faren med det hårføner tullet... Er jo helt uskyldig morro! :P

Uskyldig morro for dem som utførte spøken og ikke minst for oss som ser dette på Youtube. Men denne spøken gikk jo ut over en uskyldig person, en person som ikke så ut til å syntes at dette var morro. Noen vil si at dette var uskyldig morro, andre vil si at dette kan sammenlignes med mobbing...

Skal ikke se bortifra at det var planlagt :wink:

folk gjør jo hva som helst nå til dags, får å bli "kjent"

Å krangle om at videoen er barnslig over flere sider, er vel barnslig nok er det ikke ? :lol:

Uansett er bilen snart ferdig, og jeg skal av å kjøre drag på lørdag, det kan bli morro :D

300106_10150348371109134_529464133_9544594_4432203_n.jpg

Skrevet

Uansett er bilen snart ferdig, og jeg skal av å kjøre drag på lørdag, det kan bli morro :D

300106_10150348371109134_529464133_9544594_4432203_n.jpg

Kul bil dicky, misunner deg. Venter med bygg til jeg har satt opp garasje. :)

Skrevet
Ser ikke helt faren med det hårføner tullet... Er jo helt uskyldig morro! :P

Uskyldig morro for dem som utførte spøken og ikke minst for oss som ser dette på Youtube. Men denne spøken gikk jo ut over en uskyldig person, en person som ikke så ut til å syntes at dette var morro. Noen vil si at dette var uskyldig morro, andre vil si at dette kan sammenlignes med mobbing...

Mobbing er det ikke... Nei, såklart syntes ikke hun det var no gøy akkurat der å da, men hu lo sikkert av det litt etterpå :)

Han som gjorde det fikk sikkert smake sin egen medisin senere;p Det var kjæresten hans i tillegg, så de kjenner vel hverandre ganske godt. Så han vet sikkert om sånt er greit eller ikke.

Skrevet
Nei... så enkelt er dette ikke. Jeg har som tidligere nevnt en datter som ikke er så veldig mye yngre enn mange her inne og hun kjenner seg ikke igjen når det gjelder enkelte sider av omgangsformen som omtales og behandles i forumet. Jepp... hun leser her inne hun også. Bråkjekk oppførsel har hverken hun eller jeg sansen for.... og når alt kommer til alt tror jeg ikke så mange andre har sansen for det heller. Utfordringen er kanskje at det ikke er så mange som tør ta til motmele og det er en skam.

Du kommer altså her og forteller meg hva som aksepteres eller ei blant mine venner? Jeg lurer jammen på hvem som er bråkjekk her, jeg..

Selvfølgelig hadde jeg ikke gjort slik mot noen jeg ikke kjente, men når du vet at han/hun som blir utsatt for dette tar det med et smil(om ikke akkurat der og da, så iallefall etter en liten stund) så ser jeg ingen problemer med å gjøre dette.

Jeg digger denne humoren, og jeg vet at flertallet holder med meg akkurat når det gjelder det.

Hvordan kan du vite at hun som brukte hårføneren tok stuntet med et smil? Det kan jo like gjerne være at forholdet tok slutt den samme dagen.

Som Fish var inne på er det forskjell på fiksjon og virkelighet. Det man ser på TV eller internettet egner seg ikke alltid i virkeligheten. Såvidt jeg forstår på debatter og diskusjoner i media er akkurat dette fenomnet i ferd med å bli et stort problem. Alt for mange mangler sosiale antenner og naturlige sperrer for hva man kan tillate seg vis a vis andre mennesker. Jeg synes at hårfønerstuntet er i denne kategorien. Morbid og ondsindet oppførsel.

Skrevet

hehe morro med noen biler!

men faen med tid det sluker,Den andre turbobilen tar knekken på meg, nå er jeg så lei at har satt den vekk til vinteren hehe

så nå står den her og der blir den stående en stund kjenner jeg Hehe :lol:

249353_10150320848379134_529464133_9252060_7063755_n.jpg

Skrevet
Ok Fredrik. Jeg beklager å ha støtt deg. Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver i tulletråden når du er så bein seriøs som du sier. Den diskusjonen her kommer ikke til å ha noen ende, du er tydelig vis smartere en alle. Og humor er det ikke lov å ha om ikke det er en dårlig vits. Så bare gi deg. Så gir jeg meg.

Skriv i vei du, men det er en god idé å skrive på en måte som ikke støter andre. Når det gjelder navnet på denne tråden har moderatorpanelet i flere år forsøkt å finne et bedre navn enn "Tulletråden". Navnet er direkte misvisende i forhold til hva vi forsøker å oppnå i tråden.

Tråden er ment som et sosialt tiltak i retning av et community forum. Altså et forum der vi kan lære hverandre bedre å kjenne ved å diskutere andre ting enn biler, men også biler. Det er med andre ord ikke meningen at alt bare skal være tullball i tråden... heller tvert imot.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...