fish Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Ville også tatt en titt på Citrôen DS3, den er jo bare så utrolig tøff å se på..
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Jeg ser IKKE på de lave motoralternativene. Eller, jo, det gjør jeg faktisk. Men jeg ler og rister på hodet, og tenker "Hvem pokker kjøper noe sånt!?", og bikker øynene opp på de store tallene. Ikke at NOEN ting er stort ved en Polo, men det for nå være så Jeg syntes faktisk den nye Poloen er supersjarmerende! Haha. Et eller annet med dem som gjør at jeg liker dem. Bare synd at man ikke får dem i 3-dørs. Hehe, regna egentlig med at det var noe i den gata ja Helt enig.. Nye Polo, samt Scirocco har jeg oversnittet sansen for.. De har en utfordrende front som i alle fall griper meg.! Nesten så de ser litt hissige ut
SofaKingFresh Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Jeg vil hvertfall med sikkerhet si, at jeg konverterer. Ikke det at jeg IKKE kommer til å gi meg med BMW, for det har jeg i blodet. Men, jeg må si at en VW Polo, Scirocco, eller, som Fish sier, Sitron DS3 er faktisk nydelige biler å se på. Hvordan de er å kjøre, det gjenstår å se. Får ta en sammenligning av bilene tror jeg!
Kjexx Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Vis du mener det der hvorfor kaller du meg fjortis? Da møter du på en måte deg selv i døra. Du er veldig interessert i å overkjøre alle som sier noe annet en det du mener med lange vel utfyllende innlegg. Jeg klarer ikke få respekt for deg, for det virker som du har lite empati til annet en deg selv. Som jeg sa i stad så beklager jeg til deg at jeg har kommet med usaklige tråder til den porsche fanatismen din. Men du viser ingen tegn til å godta å bli ferdig med ting. For meg virker du narsisistisk. Du sier også at du har veldig peiling på bil osv. Hadde jeg hatt 30 år til på meg til å lese meg opp skulle nok jeg fortalt deg litt og annet om bil og. Det blir som å sammenligne agurk og tomat det. Men nå holder det vel.
noekult Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Jeg vil hvertfall med sikkerhet si, at jeg konverterer. Ikke det at jeg IKKE kommer til å gi meg med BMW, for det har jeg i blodet. Men, jeg må si at en VW Polo, Scirocco, eller, som Fish sier, Sitron DS3 er faktisk nydelige biler å se på. Hvordan de er å kjøre, det gjenstår å se. Får ta en sammenligning av bilene tror jeg! Scirocco og DS3 er jævlig kule biler i mine øyne
SofaKingFresh Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Jeg vil hvertfall med sikkerhet si, at jeg konverterer. Ikke det at jeg IKKE kommer til å gi meg med BMW, for det har jeg i blodet. Men, jeg må si at en VW Polo, Scirocco, eller, som Fish sier, Sitron DS3 er faktisk nydelige biler å se på. Hvordan de er å kjøre, det gjenstår å se. Får ta en sammenligning av bilene tror jeg! Scirocco og DS3 er jævlig kule biler i mine øyne Da må jeg innom Citroen imorgen og kikke litt på DS3! Holder på å bygge Scirocco nå, på VW.no faktisk
Kjexx Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Den scirocco`n her er dødsrå. http://bil.autodb.no/?_cmd=results&xBra ... mId1358227
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Eneste jeg ikke likte med den sciroccoen var egentlig dørhåndtak innvendig og setene.. Men greit å hvile øynene på resten ja!
Fredrik Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Vis du mener det der hvorfor kaller du meg fjortis? Da møter du på en måte deg selv i døra. Du er veldig interessert i å overkjøre alle som sier noe annet en det du mener med lange vel utfyllende innlegg. Jeg klarer ikke få respekt for deg, for det virker som du har lite empati til annet en deg selv. Hvorvidt du har respekt for meg eller ikke er definitivt ikke viktig. Jeg synes at vi bør være ferdige med diskusjonen nå. Det handler ikke om å "vinne" diskusjoner her inne... vi snakker bare. Du har fått sagt ditt og jeg har fått sagt mitt. Nå skal vi videre....
SofaKingFresh Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Den scirocco`n her er dødsrå. http://bil.autodb.no/?_cmd=results&xBra ... mId1358227 Noe sånt jeg ville hatt og tenker jeg! Enten den candyhvite fargen, eller den fiiiiiine blåfargen man får på Scirocco.
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Nå ble jeg litt usikker.... Mener du denne?? Eller kunne d kanskje være denne??
knut_olestad Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Spretter ut av sofan og rydder kjøkkenet, kikker i frysern og finner ei pakke løvbiff, grei nattmat det Slenge på noe ris og litt grønt så blir det fækking perfekt
SofaKingFresh Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Nå ble jeg litt usikker.... Eller kunne d kanskje være denne?? Er nok den fargen der ja! Men, ser at Scirocco ligger ganske høyt i pris om man skal ha en helt ny en. Er nok valget mellom Polo og DS3 nå altså. Spørs om jeg ikke vender tilbake til Polo. Vi har alltid hatt super service fra VW i Skien. Har handla flere biler derfra, og de har alltid vært like hjelpsomme, uansett hva det måtte være. Og jeg kjenner han ene der, så kanskje han får til en liten deal! Det er uansett veldig spennende å se etter ny bil. Og jeg har alltid gleda meg til å kunne hente en splitter ny bil fra forhandleren. Time will show.
Azeton Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Jeg ville veldig at fredrik skal delta på et bmwccn stevne en gang i fremtiden så vi kan snakke litt bil og le!
asv Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Man skal virkelig høre (lese) mye før ørene faller av. Jeg må nesten begynne mitt svar med kjære Adivass for å følge opp din sarkastiske stil.... For det første må jeg få lov til å spørre hva din hensikt med et slikt innlegg er... bortsett fra et forsøk på å diskreditere meg på det groveste. Innlegget er tendensiøst og ondsindet. Hvis du virkelig hadde ment innlegget positivt kunne du f.eks med fordel ha sendt meg en mail istedenfor. Det ville ha vært mer sympatisk og ikke minst mer seriøst med tanke på hva du forsøksvis forsøker å formulere. Jeg er normalt temmelig rund i kantene. Det må man være for å kunne praktisere som viseadministrator og moderator i 4-5 år. Det jeg imidlertid ikke liker er bråkjekk oppførsel og innlegg som kan betraktes som personangrep. Slikt er unødvendig (ikke sant?) og ikke brukbart i en større sammenheng her inne. Det er i denne sammenhengen verdt å minne om hva som var problemet denne gangen. Et par fjortiser liker ikke Porsche. De er ikke istand til å fortelle oss hvorfor de ikke liker Porsche. Alt vi vet er at de ikke liker Porsche og dette hadde de åpenbart et stort behov for å markere i diskusjonen. That´s it. Resten er polemikk og stort sett barnslige spydigheter. Vedr. ønsket enkelte har når det gjelder forsøket på å latterliggjøre mine innlegg ved å insinuere at det meste er klipp & lim fra Wikipedia... er det ikke annet å si enn at de taler mot bedrevitende. Det var Wicky som først begynte med dette som en hevnakt fordi han var misfornøyd med at jeg ikke likte at han spammet tulletråden. Enden på den historien var at han til slutt ble utvist fra forumet i en uke. Så mye for hans seriøsitet, men dessverre ser det ut til at enkelte andre lettpåvirkelige sjeler gjør bruk av den samme primitive mobbingen... deg inkludert. Jeg synes derfor ikke at jeg behøver å ta din egenuttalte såkalte konstruktive kritikk til følge. Snarere tvert imot siden du ikke klarer å se hva som startet kveldens diskusjon. Dette handler ikke om meg eller hvordan jeg er. Jeg bare skriver her inne... i likhet med alle andre. Forskjellen er at jeg har skrevet her inne i 8 år og kjenner forumet bedre enn de fleste. Jeg forventer absolutt ikke å være godt likt av alle. Det er å forlange for meget etter nesten 17000 innlegg. Jeg forventer derimot at folk holder seg for gode til å sjikanere/mobbe pga. alder, holdninger, bilmodell, kunnskaper etc. Dette opplever jeg temmelig ofte og det reagerer jeg sterkt på. Det er ikke så alt for lang tid siden moderatorene måtte sende en advarsel til en bruker av forumet pga. dette fenomenet. Ditt innlegg opplever jeg også som bevisst sjikane/trakassering og dermed helt klart noe vi bør forsøke å unngå her inne. Trist, men dessverre sant. Hvordan du klarer å finne innlegget mitt sarkastisk klarer jeg ikke helt å se, da det på ingen måte er ment sarkastisk. Det er ei heller ondsinnet. Om noen du møtte ofte stadig gikk med smekken åpen, hadde ikke du sagt ifra? Det er dette jeg prøver å gjøre med mitt første innlegg. Jeg er ikke på tokt etter å tilgrise ditt navn eller rykte, men kanskje hjelpe deg å innse hvorfor det finnes personer som lar seg irritere av deg. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg selv ikke er perfekt, og om det er noen som har konstruktiv kritikk til meg så tar jeg gjerne imot. Jeg kan forstå hvorfor du helst hadde sett at jeg hadde tatt innlegget mitt over e-post. Hva jeg også har sett er at du selv påpeker andres feil i offentligheten. Jeg ser ikke hvorfor jeg ikke kan gjøre likedann da? Og det var ikke sarkasme, men et ærlig spørsmål. At du har et stort antall poster på forumet og lang fartstid fritar deg ikke fra kritikk, tvert imot. Du er en meget synlig person på forumet, og det er derfor lett for oss andre brukere å fange opp hyppige "feil". Jeg mener at det skal være lov å si ifra om slikt. Si ifra så skal jeg aldri nevne et kritisk ord igjen til deg, men da synes jeg heller ikke at du selv burde være kritisk til andre. Igjen, ingen sarkasme. " Et par fjortiser liker ikke Porsche. De er ikke istand til å fortelle oss hvorfor de ikke liker Porsche. Alt vi vet er at de ikke liker Porsche og dette hadde de åpenbart et stort behov for å markere i diskusjonen. That´s it." Dette er en støtende kommentar med en hoven holdning. Er det sjikane kanskje? Okay, her var det litt sarkasme. Hvorfor kommer jeg med litt sarkasme? Fordi svaret jeg fikk på tiltale med deg var alt annet enn objektivt. Mer som et offansivt motangrep. Jeg mener deg ikke vondt, noe jeg påpekte. Likevel presterer du å kalle meg for en "lettpåvirkelig sjel" som mobber. Du viser bare at du i stede for å ta til deg den konstruktive kritikken, eller i det hele tatt vurdere det, med en gang finner frem skjoldet og begynner å sloss. Alle burde være grei mot hverandre, og respektere hverandre. Gjensidig respekt er viktig for å få et velfungerende samfunn. Dette regner jeg med at du er enig i. Det virker på meg som om at du ikke respekterer andre og andres meninger. Jeg sier ikke at du er den eneste som er slik, langt der ifra, men du burde åpne sinnet ditt litt mer. Du må forstå at vi kommenterer deg av en grunn. Jeg gjør det med intensjon å opplyse deg om hvorfor det faktisk er folk som stadig kommenterer deg, ikke for å gjøre deg vondt, noe jeg håper du forstår.
Anbefalte innlegg