Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må jo få tid til å respondere når jeg blir tiltalt i en samtale :)

Jeg synes at du i denne sammenhengen skylder å gjøre oppmerksom på hvorfor du ble utestengt fra forumet i en hel uke. Jeg har ikke muligheten til å gi deg en slik karantene så det var åpenbart Gunnar eller en moderator som fikk nok av ditt tullball.

Skrevet
var nok fordi du pusha på, og ikke tålte visse nedsettende kommentarer jeg kom med FORDI du var like nedlatende mot meg :)

Så du påstår at Gunnar og/eller moderatorene selv ikke kan gjøre opp en mening om deg og ditt tullball? Jeg mener det jeg mener, men jeg har ingen avgjørende innflydelse på hvem som skal ha en karantene eller ikke.

Skrevet

Du mener det du mener uten å bry deg om hva andre mener :) Men for å si det slik, la tulletråden være en tulletråd! Ikke wicky vs fredrik tråd...ok?

Skrevet
Trist lesing de siste 10 sidene i tråden her... håper egentlig at en moderator snart kan komme inn i bildet og eventuelt slette en del innlegg, eller gjøre som forrige gang stenge tråden.

At folk klarer å krangle om uvesentlige ting, og bare fortsetter og fortsetter.

Kan dere ikke være så snill å gå litt inn i dere selv og tenke dere om, er dette noe jeg absolutt må svare på og må svaret mitt være negativt og fyre opp den andre personen?

Jeg er helt enig, men det var dessverre ventet at Wicky ville blande seg i diskusjonen så snart han logget på idag. Kanskje det roer seg ned når han har fått blåst seg opp litt?... :roll:

Skrevet
Du mener det du mener uten å bry deg om hva andre mener :) Men for å si det slik, la tulletråden være en tulletråd! Ikke wicky vs fredrik tråd...ok?

I lige måde Wicky og husk at det ikke er jeg som har fått en karantene for uanstendig oppførsel her inne. Du er ganske unik i så måte. Skal vi gå videre med tråden og livet forøvrig?

Skrevet

Skal vi gå videre med tråden og livet forøvrig?

Yes Man!!! Det er helg!

Men du Fredrik. Du som bor i Danske marker, er det noen der som er store på felger? Har tulla litt inne på E-bukta i det siste, og lagt merke til at det kommer flere gromme 3-delte hjul for salg i Danmark, fra samme selger. Ringer det noen bjelle?

Skrevet

Men du Fredrik. Du som bor i Danske marker, er det noen der som er store på felger? Har tulla litt inne på E-bukta i det siste, og lagt merke til at det kommer flere gromme 3-delte hjul for salg i Danmark, fra samme selger. Ringer det noen bjelle?

Kan det være fra denne butikken/leverandøren?

http://www.bigwheels.dk/

Skrevet

Kan det være fra denne butikken/leverandøren?

http://www.bigwheels.dk/

Nei, tror ikke det er en sånn gescheft.. Vi snakker mere BBS, OZ, ACS osv. 2 og 3-delte hjul som ligger høyt i pris. Leter etter annonsen nå, så skal linke deg om jeg finner den..

Skrevet

Gøy lesing hehe.

Snart helg og det er digg etter en lang uke med masse overtid

nå blir det kosing med bilen og kjøring i morgen

GO helg Bimmers folk :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...