Erik89 Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Kan dere ikke bare la det ligge nå? Enten ta det over på pm, eller glem nå alt fra nå av? OVER TIL NOE ANNET! Noen som har hørt om Kate Havnevik? Aldri hørt om hu før forrige uke, hu har noen fine sanger! Som denne, som har litt dubstep blandet inn (fra 2:00 utover)
Robkill Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Nå må du ikke glemme at det var du som dro Wicky inn i denne diskusjonen som han "ikke har noe med". Du brukte han som et eksempel i et tidligere innlegg, da er det vel rett og rimelig at han hiver seg på diskusjonen? Jeg dro slettes ikke Wicky inn i diskusjonen. Jeg nevnte kun hans navn for å fortelle hvor "wikipedia" mobbingen kommer fra. Dette er noe helt annet enn å knytte Wicky til den aktuelle diskusjonen. Wicky ble utestengt fra forumet i en hel uke på grunn av denne mobbingen... så den er reell nok. Det er da helt utrolig som noen leser bibelen som fanden gjør det. Det er mye ondsinnet personangrep her inne nå synes jeg... Er det virkelig mulig? Hadde et syn på deg som en seriøs person, men det har du klart å motbevise til de grader med dine siste poster. Såklart det var DU som dro Wicky inn i diskusjonen ved å nevne hans tidligere adferd! At det i det hele tatt er noe du klarer å nekte på er for meg ubegripelig.
Kjexx Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Aaah, nok en klassisk "fredrik vs wicky124" forum battle. Skjer det lite ellers på forumet vet man hvor man kan bli underholdt Jeg diskuterer faktisk egentlig ikke med Wicky. Det er bare han som blander seg i en diskusjon han ikke har noe med. Kjexx diskuterer jeg imidlertid med. Han er jeg ikke helt ferdig med ennå (jeg fikk en utrolig uforskammet mail fra ham for noen timer siden) og jeg avventer derfor situasjonen (les: jeg må tenke litt). Det er sånn det er det. Ta det på mail sa du. Da sier jeg det jeg mener. Det her kommer aldri til å bli ferdig, sånn du oppfører deg. Men over til en annen sak, jeg gidder ikke kaste bort en kalori til på diskutering med deg. Jeg er ferdig med det. Du mener at jeg er en uforskammet idiot og jeg mener du er det. Alle kan ikke like alle vettu Fredrik.
Fredrik Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Er det virkelig mulig? Hadde et syn på deg som en seriøs person, men det har du klart å motbevise til de grader med dine siste poster. Såklart det var DU som dro Wicky inn i diskusjonen ved å nevne hans tidligere adferd! At det i det hele tatt er noe du klarer å nekte på er for meg ubegripelig. Så er det åpenbart dessverre ubegripelig for deg. Jeg refererte kun til Wicky fordi han var den som startet "wikipedia" mobbingen. Dette har ingen relevans for de faktiske problemstillingene i den aktuelle diskusjonen. Ergo er Wicky ikke en del av denne diskusjonen. Dette begynner å bli helt utrolig barnslig...
Fredrik Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Det er sånn det er det. Ta det på mail sa du. Da sier jeg det jeg mener. Jeg kommer aldri til å bli ferdig, sånn du oppfører deg. Jeg har ikke svart på mailen her inne... har jeg vel? Det er ellers helt korrekt at vi to ikke er ferdige med hverandre. Jeg har ellers lyst til å følge Erik89´s oppfordring til å avslutte denne diskusjonen her inne. Vi kommer åpenbart ikke videre og dermed er videre snakk meningsløst.
Robkill Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Er det virkelig mulig? Hadde et syn på deg som en seriøs person, men det har du klart å motbevise til de grader med dine siste poster. Såklart det var DU som dro Wicky inn i diskusjonen ved å nevne hans tidligere adferd! At det i det hele tatt er noe du klarer å nekte på er for meg ubegripelig. Så er det åpenbart dessverre ubegripelig for deg. Jeg refererte kun til Wicky fordi han var den som startet "wikipedia" mobbingen. Dette har ingen relevans for de faktiske problemstillingene i den aktuelle diskusjonen. Ergo er Wicky ikke en del av denne diskusjonen. Dette begynner å bli helt utrolig barnslig... Jeg ser at Wicky ikke er roten til denne diskusjonen, men det er like fordømt du som har lagt skyld på han for "wikihetsen", som også er blitt et tema. Det at Wicky så forsvarer seg er noe du helt klart må ha forventa i det du skrev det, så oppegående som du er! Ergo; Du visste at han kom til å reagere på det, og dermed ble meldt inn.
Zibiri Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Haha 11 sider siden jeg var her til morgenen? Får vell bare lene meg tilbake og lese hva folk kan ha så mye og prate om på et par timer..
Erik89 Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Kan dere ikke bare la det ligge nå? Enten ta det over på pm, eller glem nå alt fra nå av?OVER TIL NOE ANNET! Noen som har hørt om Kate Havnevik? Aldri hørt om hu før forrige uke, hu har noen fine sanger! Som denne, som har litt dubstep blandet inn (fra 2:00 utover)
noekult Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Er det virkelig mulig? Hadde et syn på deg som en seriøs person, men det har du klart å motbevise til de grader med dine siste poster. Såklart det var DU som dro Wicky inn i diskusjonen ved å nevne hans tidligere adferd! At det i det hele tatt er noe du klarer å nekte på er for meg ubegripelig. Så er det åpenbart dessverre ubegripelig for deg. Jeg refererte kun til Wicky fordi han var den som startet "wikipedia" mobbingen. Dette har ingen relevans for de faktiske problemstillingene i den aktuelle diskusjonen. Ergo er Wicky ikke en del av denne diskusjonen. Dette begynner å bli helt utrolig barnslig... Er det virkelig mulig? 1. Du dro inn Wicky 2. Wicky svarte 3. Du lurte på hvorfor han plutselig blandet seg inn (??????) 4. Yngve forklarte med sitat fra deg som beviste at du blandet Wicky inn, selv om han hele krangelen har vært borte Nei, dette begynner ikke å bli barnslig, bare du som begynner å bli eid og klarer ikke flerfrontskrigen du selv har startet. Jeg prøver å være nøytral her, men om en person (uansett deg eller andre) ikke klarer å ta hint om at man skal innrømme slitsom oppførsel eller legge av, så ja... PS. Om denne tråden blir stengt, skal jeg legge opp forum på bimmers.autoglede.no senere, så kan vi diskutere alt og alle uten sensur...
Fredrik Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Jeg ser at Wicky ikke er roten til denne diskusjonen, men det er like fordømt du som har lagt skyld på han for "wikihetsen", som også er blitt et tema. Det at Wicky så forsvarer seg er noe du helt klart må ha forventa i det du skrev det, så oppegående som du er! Ergo; Du visste at han kom til å reagere på det, og dermed ble meldt inn. Hvorfor skal Wicky forsvare seg mot noe som er et ubestridelig faktum. Jeg vet ikke hvem som ga ham en karantene pga. denne mobbingen (Gunnar eller en av moderatorene), men den var vel fortjent. Wicky er en bølle og gjør hva han kan for å irritere folk han ikke liker. Litt mer av dette så ryker han ganske sikkert på hodet ut av forumet igjen.
Kjexx Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Jeg forandret siste innlegget mitt Fredrik. Du må nok lese det en gang til. Som jeg skriver er det nok bedre å begrave stridsøksa og og bare starte på nytt. Det er umulig for meg egentlig å si noe om hvordan du er, for jeg kjenner deg ikke. Den mailen jeg sendte deg var i ren frustrasjon siden det virker som du ikke tar til deg noe av det folk sier. Men det er greit. Nå sier jeg det bare en gang til. Unnskyld for at jeg er/har vært direkte spydig og frekk mot deg.
Markus E30 Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Fredrik, du har litt peil på gammel bmw, har du ikke? Mamma sa ho spotta en gammel bmw stasjonsvogn, og mente det var en som kunne vært fra tidlig 70 tallet, men klarte ikke se for meg hvilken bil den kunne være Veit du eller noen andre her?
Fredrik Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Jeg forandret siste innlegget mitt Fredrik. Du må nok lese det en gang til. Som jeg skriver er det nok bedre å begrave stridsøksa og og bare starte på nytt. Det er umulig for meg egentlig å si noe om hvordan du er, for jeg kjenner deg ikke. Den mailen jeg sendte deg var i ren frustrasjon siden det virker som du ikke tar til deg noe av det folk sier. Men det er greit. Nå sier jeg det bare en gang til. Unnskyld for at jeg er/har vært direkte spydig og frekk mot deg. Takk skal du ha. Jeg har også tidligere gitt deg en unnskylding for at jeg hoverte når det gjelder erfaring med biler. Jeg ønsker også trekke tilbake "fjortis" bemerkningene. Slikt er unødvendig. Vi gjør et nytt forsøk sammen. Dette er de siste ordene fra meg i denne diskusjonen.
Fredrik Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Fredrik, du har litt peil på gammel bmw, har du ikke? Mamma sa ho spotta en gammel bmw stasjonsvogn, og mente det var en som kunne vært fra tidlig 70 tallet, men klarte ikke se for meg hvilken bil den kunne være Veit du eller noen andre her? Det handler sikkert om et custombygg basert på E28. E30 Touring er jo ellers BMW´s første offisielle stasjonsvogn.
noekult Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Om politiet hadde vært like kul i virkeligheten, så hadde det ikke vært krig... Erik89: Hu hadde mye fint
Anbefalte innlegg