Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at Wicky ikke er roten til denne diskusjonen, men det er like fordømt du som har lagt skyld på han for "wikihetsen", som også er blitt et tema.

Det at Wicky så forsvarer seg er noe du helt klart må ha forventa i det du skrev det, så oppegående som du er!

Ergo; Du visste at han kom til å reagere på det, og dermed ble meldt inn.

Hvorfor skal Wicky forsvare seg mot noe som er et ubestridelig faktum. Jeg vet ikke hvem som ga ham en karantene pga. denne mobbingen (Gunnar eller en av moderatorene), men den var vel fortjent. Wicky er en bølle og gjør hva han kan for å irritere folk han ikke liker. Litt mer av dette så ryker han ganske sikkert på hodet ut av forumet igjen.

Hvorfor han skal forsvare seg er i grunn ikke relativt, tingen er at han gjorde det. Noe du også var fullstending klar over at ville skje.

Du linka til en tegneserie i stad som viser en manns mangel på sosiale antenner, det er en stripe du selv bør ta en nærmere titt på om du ikke forsto hva Wicky ville gjøre.

Jeg melder meg dog ut av denne diskusjonen nå da den har vært uløst i hele dag, og vil forbli det videre.

Skrevet

Var og prøvekjørte en ny Polo idag! God bil å kjøre, men skranglete motor med 1.2 L og 3 sylinder. Pluss at det var diesel.

Hadde det vært 3 dørs, hadde jeg vært solgt. Ikke lett for en kar på 1.93 å sette seg til rette i en Polo gitt.

Skrevet

Det handler sikkert om et custombygg basert på E28. E30 Touring er jo ellers BMW´s første offisielle stasjonsvogn.

hmm, kan sikkert være det :) fett om det hadde vært det her oppi nord og! Takk :)

Skrevet

.... Jeg melder meg dog ut av denne diskusjonen nå da den har vært uløst i hele dag, og vil forbli det videre.

Den aktuelle diskusjonen er faktisk overstått. Kjexx og undertegnede er enige om å begrave stridsøksene og starte på nytt her inne. Det skulle imildertid ikke forundre meg om Wicky på et senere tidspunkt begynner å gnåle på nytt om et eller annet i diskusjonen, men dette er ikke interessant for min del iom. at jeg aldri har hatt til hensikt å blande ham inn i diskusjonen. Det er jo også en form for oppmerksomhet å blande seg i andres saker og nettopp oppmerksomheten er nok det viktigste for Wicky. Det viser iallefall all erfaring her inne.

Skrevet

Fredrik. Nå har jeg egentlig vært på ditt lag så lenge og, så lite jeg har satt meg inn i denne diskusjonen.jeg respekterer deg full ut, og forventer det samme tilbake. Desverre er jeg redd du kaster bensin på bålet med det siste innlegget

Skrevet

13-14 sider i tulletråden på et døgn er jo imponerende. :roll:

Jeg fikk nå just beskjed om at min avløser har blitt sykemeldt. Noe som da kan bety at jeg blir sittende her i inntil 12 uker til (tvilsomt men dog).

Veldig motiverende beskjed å få, siden vi akkurat fikk flybilletten hjem.. ;)

Skrevet
13-14 sider i tulletråden på et døgn er jo imponerende. :roll:

Jeg fikk nå just beskjed om at min avløser har blitt sykemeldt. Noe som da kan bety at jeg blir sittende her i inntil 12 uker til (tvilsomt men dog).

Veldig motiverende beskjed å få, siden vi akkurat fikk flybilletten hjem.. ;)

Da får vi gjøre vårt beste for å underholde deg ;) (i kanskje nye 12 uker).

Grattis Jørgen! Eieren er heldig :)

Skrevet

Hehe. Ja det ser jeg frem til.

Da får jeg gå og banke driten ut av et sotrør. Slikt bruker å få tiden til å gå.

Edit:

Ser jo at den kunne misforstås litt. Jeg skal faktisk rengjøre et sotrør på kjelen. ;)

Skrevet
Hehe. Ja det ser jeg frem til.

Da får jeg gå og banke driten ut av et sotrør. Slikt bruker å få tiden til å gå.

Edit:

Ser jo at den kunne misforstås litt. Jeg skal faktisk rengjøre et sotrør på kjelen. ;)

Haha, der dro du frem en god latter, på en kjedelig regndag! Takktakk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...