Jørgen Lie Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Ikke umulig at eieren heter Jørgen, om en stund Om en stund ja hehe... Krysser fingra for det. Men du vet mini lie. Pics or it never happened! Glad i sotrør du Ja, det ligger vel i kortene siden den er fraktet hit i dag, og plassert på låven.. Kommer bilde etterpå..! Bare legge inn først Hahahaha, tenkte akkurat det samme om sotrør-kommentaren!!
Haug Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Hehe. Ja det ser jeg frem til. Da får jeg gå og banke driten ut av et sotrør. Slikt bruker å få tiden til å gå. Edit: Ser jo at den kunne misforstås litt. Jeg skal faktisk rengjøre et sotrør på kjelen. Haha, der dro du frem en god latter, på en kjedelig regndag! Takktakk. Haha! Good one!
noekult Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Da er det kommet E21-turbo på garden gitt Næh, du som har kjøpt eller? :D
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Da er det kommet E21-turbo på garden gitt Næh, du som har kjøpt eller? :D Har ikke handlet den enda, pga har laget ny vei ned til huset, og lagt ut en del der, men rundt (h)jul/nyttår så kan det godt hende at den skifter eier ja
Fredrik Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Desverre er jeg redd du kaster bensin på bålet med det siste innlegget Det må i såfall være med Wicky som fyrmester. Kjexx og undertegnede er ferdige med diskusjonen.
Spinx Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 noen som vet hvor jeg kan få tak i en e36 dynamo?
noekult Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Da er det kommet E21-turbo på garden gitt Næh, du som har kjøpt eller? :D Har ikke handlet den enda, pga har laget ny vei ned til huset, og lagt ut en del der, men rundt (h)jul/nyttår så kan det godt hende at den skifter eier ja Stilig... Er ikke mange igjen av de bilene... Aldri sett en E21 i virkeligheten, faktisk. Kanskje på treff uten å ha visst det? Men ingen jeg husker...
Jordfræsar Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Jørgen: den bilen som ble kjørt på bana når du filma?
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Stilig... Er ikke mange igjen av de bilene... Aldri sett en E21 i virkeligheten, faktisk. Kanskje på treff uten å ha visst det? Men ingen jeg husker... Nei de vokser ikke på trær mere nei.. Hmm, det var jo litt spesielt Jørgen: den bilen som ble kjørt på bana når du filma? Hæææ??
Jordfræsar Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Du filma noe banekjøring. Mener jeg så en bmw som du nevnte. Er det denne som er i garasjen din nå?
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Du filma noe banekjøring. Mener jeg så en bmw som du nevnte. Er det denne som er i garasjen din nå? E30 snurre det Den vi monterte S38b38 i forrige uke Jepps, denne står trygt innelåst hjemme hos meg nå Var ikke det en E30 da? Her har vi en våken mann ja ser jeg. Riktig det Knut
Zibiri Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 noen som vet hvor jeg kan få tak i en e36 dynamo? Hoggern..
Anbefalte innlegg