Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke umulig at eieren heter Jørgen, om en stund ;)

Om en stund ja ;) hehe... Krysser fingra for det. Men du vet mini lie. Pics or it never happened!

Glad i sotrør du ;)

Ja, det ligger vel i kortene siden den er fraktet hit i dag, og plassert på låven..:) Kommer bilde etterpå..! Bare legge inn først :)

Hahahaha, tenkte akkurat det samme om sotrør-kommentaren!! :lol:

Skrevet
Hehe. Ja det ser jeg frem til.

Da får jeg gå og banke driten ut av et sotrør. Slikt bruker å få tiden til å gå.

Edit:

Ser jo at den kunne misforstås litt. Jeg skal faktisk rengjøre et sotrør på kjelen. ;)

Haha, der dro du frem en god latter, på en kjedelig regndag! Takktakk.

Haha! Good one! :applause:

Skrevet
Da er det kommet E21-turbo på garden gitt ;)

Næh, du som har kjøpt eller? :D :D

Har ikke handlet den enda, pga har laget ny vei ned til huset, og lagt ut en del der, men rundt (h)jul/nyttår så kan det godt hende at den skifter eier ja ;)

Skrevet
Desverre er jeg redd du kaster bensin på bålet med det siste innlegget

Det må i såfall være med Wicky som fyrmester. Kjexx og undertegnede er ferdige med diskusjonen.

Skrevet
Da er det kommet E21-turbo på garden gitt ;)

Næh, du som har kjøpt eller? :D :D

Har ikke handlet den enda, pga har laget ny vei ned til huset, og lagt ut en del der, men rundt (h)jul/nyttår så kan det godt hende at den skifter eier ja ;)

Stilig... Er ikke mange igjen av de bilene... Aldri sett en E21 i virkeligheten, faktisk. Kanskje på treff uten å ha visst det? Men ingen jeg husker...

Skrevet

Stilig... Er ikke mange igjen av de bilene... Aldri sett en E21 i virkeligheten, faktisk. Kanskje på treff uten å ha visst det? Men ingen jeg husker...

Nei de vokser ikke på trær mere nei.. Hmm, det var jo litt spesielt ;)

Jørgen: den bilen som ble kjørt på bana når du filma?

Hæææ??

Skrevet
Du filma noe banekjøring. Mener jeg så en bmw som du nevnte. Er det denne som er i garasjen din nå?

E30 snurre det :) Den vi monterte S38b38 i forrige uke :) Jepps, denne står trygt innelåst hjemme hos meg nå ;)

Var ikke det en E30 da?

Her har vi en våken mann ja ser jeg. Riktig det Knut :applause:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...