Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
er ikke denne veldig sjelden?

AutoDB kode:1353931

Den potta var jo noe grusom :P

Men ellers en nydelig bil, en eller annen gang knut ;) Helt enig!

Skrevet

Ja... hva skal man si! Får du lyst til å sjekke hva bilen din er verdt?

960072.jpeg

En annen ting: Hva synes dere er fair pris for et par E90 originale halogen hovedlykter 2006 modell?

Ingen skader!

Takker for svar gutar :)

Skrevet

Sånne originale deler er vel kanskje ikke så lett å få solgt? Kan jo være hvis noen har knust sin lykt evt.. Men sånn prismessig tror jeg ikke det er mye og hente.. Hva koster de ny da?

Skrevet
BMW originale er vel 5-8000,- men Hella (som produserer de går for 5000,- nye).

Tenkte rundt 2000,- Men spør her for å høre hva dere mener.

2000 - 2500 er vel en god handel det?

legg de ut på finn så får du sikkert solgt de :)

Skrevet

Jeg tviler faktisk på at du får 500,- for de. Slike ting er like populære som originale baklykter med oransje blinklys som folk forlanger tusenvis for bare for de koster det og det nye.

Skrevet

Jasså....jeg er ikke sentral i diskusjonen?jaja...ser iallefall at nicket mitt har blitt nevnt i 90% av innleggene i de siste 11 sidene...jaja...hardt å være kjendis!

Just for the record, jeg forfølger IKKE fredrik for å trakkasere han! Han har sine meninger, jeg har mine = SLIK ER FAKTISK VERDENSSAMFUNNET!

Og jah..takk til folka som har sett begge sider i saken på en objektiv måte, og faktisk forstått hvorfor jeg blandet meg inn! (en stor kebab med cola skyldes dere når vi eventuelt sees en dag!)

Anyway..Over til noe annet..

Idag har det pissregna no så SYKT jævlig at hårvoksen min har forsvunnet fra toppen av hodet...Noen som vet om "vanntett" hårvoks?

Skrevet

Idag har det pissregna no så SYKT jævlig at hårvoksen min har forsvunnet fra toppen av hodet...Noen som vet om "vanntett" hårvoks?

:lol: :lol:

Skrevet

Ingenting å le av!er ett seriøst spørsmål!

På samme måte; hvorfor ble porsche tråden egentlig stengt? merkelige saker... Virka jo som om den tråden traff mange, både positivt og negativt? Mange av medlemmene her er interessert i porsche så kunne igrunn latt den være åpen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...