Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser bilbladet Evo Magazine. Nå har de begynt med QR-koder i artiklene, slik at man kan gå direkte til video av de bilene de tester :D :D :D Fy så genialt :D Elsker fremtiden!

Skrevet
Skal kjøpe nye skiver til e34'n nå, noe poeng i å velge slissa\borra skiver? Eller skal jeg bare holde meg til orginale?

Bilen blir i grunn bare brukt på vei, med hint av aktiv kjøring i ny og ne :)

Skal du på bane så gå for borra slissa, eller for ``lookens`` skyld, men hvis det bare er morrokjøring av og til holder vanlig originale =)

Skrevet
Leser bilbladet Evo Magazine. Nå har de begynt med QR-koder i artiklene, slik at man kan gå direkte til video av de bilene de tester :D :D :D Fy så genialt :D Elsker fremtiden!

ka e QR kodar?

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med apps til android, men det er mye fra BMW AG til IPhone, både nyttige og kule apps. Bruker ikke iTunes, bare Spotify funke fint som fjell. Jeg er blitt svært så glad i iPhone, har hatt 3G og nå 4'ern. Går nok for 5'ern når den kommer, så fornøyd er jeg. Kan nok kalle meg over gjennomsnittlig bruker av tlf, jeg bruker den til alt. Mye surfing bla. Liker både str og vekt. At den er noe tyngre en andre tlf gir kvalitetsinntrykk samt at jeg føler at den ligger tryggere i lomma.

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

Før skulle alle ha lette tlf.. nå er det mer stas å ha en tung en... Dama har 3Gs og den er igrunn ganske chill å surfe med..selv om kameraet suger...

Skrevet
Før skulle alle ha lette tlf.. nå er det mer stas å ha en tung en... Dama har 3Gs og den er igrunn ganske chill å surfe med..selv om kameraet suger...

Kommer nytt kamera i den nye eventuelt... som alt annet i nye ting telefoner :P Kanskje verdt å vente og se?

4'rn har helt greit kamera så lenge det er nok lys.

Skrevet

ka e QR kodar?

Slike koder!

qr-code-generator-beach.jpg

Skrevet
s2 og iphone4 frister igrunn mest... må ha bra kamera og veldig enkel brukervennlighet..

Gå for Iphone 4 og jeilbraken så får du alle appsa gratis :P

da kan du jo like godt kjøpe android, det funker jo tusen ganger bedre, og mulighetene er jo million ganger større.

Skrevet

Hah, var en montør her netopp å prøvde å finne ut av no feil med parabol anlegget.

Etterhvert begynte han å se seg rundt å lurte på om han var med på skjult kamera, for dette var det værste han hadde vært borte i! :lol:

Han var dønn seriøs med det med skjult kamera og :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...