Kjexx Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 http://images.bimmers.no/files/dck8qcr3y3xe1pc8ob2v.jpgFett patytriks det han gjør bak den bilen med stålull og tau. Utdyp gjerne Ta helst en tynn vaier på ca en meter og fest rundt en real bunt med god gammel stålull. Så tenner du på det med lighter eller propanbrenner, snurr det rundt så spruter det helt villt med gnist. Vinkelsliper effekt. Tøfttriks med best effekt i mørket. Søk på youtube. Det ligger mange videoer der.
Kjexx Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Da har jeg kjøpt meg galaxy S2... iphone suger fremdeles! Velkommen til klubben.
wicky124 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Jo takk for klubbmedlemskapet...du er vel relativt fornøyd?eneste er vel at jeg ikke er sånn super tech-freak så tror nesten at S2 er for avansert for meg... Men på en annen side så er det digg å slippe unna itunes...
noekult Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Jo takk for klubbmedlemskapet...du er vel relativt fornøyd?eneste er vel at jeg ikke er sånn super tech-freak så tror nesten at S2 er for avansert for meg... Men på en annen side så er det digg å slippe unna itunes... Jeg er veldig "tech freak" men brukte en stund for å "skjønne" Android-telefoner. Det kommer etterhvert, for min del var det gøy å ha en helt ny plattform å lære slik at telefonen ikke ble kjedelig, etter hele livet med Nokia... Da var jeg hjemme igjen med en "ny" BMW Modell?
wicky124 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Ja har jo nokia E71 white og E72 black nå som privat tlf og jobb tlf og er storfornøyd.. Men blir spennende med ett nytt liv i hightech verden og hyppigere facebook oppdateringer
opasb Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Kjærringa tar telefonen som ringe kl to om natta: "Det veit nu vell ikje æ, vi bor på innlandet!" Gubben: Kæm det va som ringte? Kjærringa; Nei det va nu ei tullfetta som lurte på om KYSTEN va klar...
Kjexx Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Ja har jo nokia E71 white og E72 black nå som privat tlf og jobb tlf og er storfornøyd.. Men blir spennende med ett nytt liv i hightech verden og hyppigere facebook oppdateringer Har e71 liggende i en skuff hjemme.. Den er solid kan du si. Jobb telefonen er en sånn gammel sliter fra nokia som er sikret for statiskelektrisitet osv av tyske gmb eller no.. Vi har en metan reaktor på jobben, kjedelig om den skulle gå i lufta.
wicky124 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Ja har jo nokia E71 white og E72 black nå som privat tlf og jobb tlf og er storfornøyd.. Men blir spennende med ett nytt liv i hightech verden og hyppigere facebook oppdateringer Har e71 liggende i en skuff hjemme.. Den er solid kan du si. Jobb telefonen er en sånn gammel sliter fra nokia som er sikret for statiskelektrisitet osv av tyske gmb eller no.. Vi har en metan reaktor på jobben, kjedelig om den skulle gå i lufta. Liker den tlf...men e72 er nok bedre med tanke på bedre kamera og greier... men nå venter jeg på å få meg s2.....
hermanoo90 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Da har jeg kjøpt meg galaxy S2... iphone suger fremdeles! du hørte etter jo det er bra, grattis
wicky124 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 hahahahaha nei leste litt på nett og surfra utube og fant ut at enten så må jeg vente til iphone5 kommer og binde meg til apple for resten av livet...eller så kan jeg ta steget allerede idag og være kulere enn alle med apple
Eksos Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Cred Balboa! Android er hundre ganger forran Apple, vent, og nyyyt telefonen! Når har ikke jeg store erfaringen fra samsung sin vri av operativsystemet, men på min Desire HD fungerer det ialllefall utmerket! Forstår ikke de som syter over at telefonen er treig, det må være lack of skills
///Magnusrc Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Jo takk for klubbmedlemskapet...du er vel relativt fornøyd?eneste er vel at jeg ikke er sånn super tech-freak så tror nesten at S2 er for avansert for meg... Men på en annen side så er det digg å slippe unna itunes... Jeg er veldig "tech freak" men brukte en stund for å "skjønne" Android-telefoner. Det kommer etterhvert, for min del var det gøy å ha en helt ny plattform å lære slik at telefonen ikke ble kjedelig, etter hele livet med Nokia... Da var jeg hjemme igjen med en "ny" BMW Modell? 89 E30 325i
flobben Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Om jeg måtte ha ny Windowsmaskin hadde jeg handla denne fra Samsung...http://www.netonnet.no/art/data/laptop/ ... oductfeed# Kjøpte ren design-PC sist (den som blir pensjonert nå, min gamle Asus U1E). Det er stilig og lekkert, men i lengden holder verken størrelsen eller ytelsene. Vil derfor denne gangen ha noe som er helt rå på multimedia også Men Samsungen er stilig den. Problemet med den du linker til først noekult er at den har SATA-disk noe som i forhold til samsungen ssd disk er sinnsykt tregt. Jeg ser den er utstyrt med SATA3, ville absolutt sjekket om det er mulig å få inn en SSD disk som støtter sata3. SSD disk koster noe mer en vanlig harddisk, men fordelene er såpass store at ytelse opplevelsen blir mye mye bedre. Kort fortalt er vanlig harddisk en skive som snurer rundt med en leser som må lete seg frem, mens en SSD disk kan sammelignes med en usb-minnebrikke, ingen bevegelige deler og dermed mye raskere til å finne frem, og ingen oppstartstid.
bmwnissen99 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Hei er på jakt etter en m-teck alpina hvit e92 320 modell bil, sjekka ebay men fant ikke. noen som kan hjelpe meg?
Anbefalte innlegg