Jordfræsar Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Da var 6080,- sendt til Tollvesenet... Bare ELSKER årsavgifter !!! Skal satase på luftballong neste år! Skal ikke se bort i fra at du må fiske meg opp på sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Synes jo på en måte at det er "greit" med årsavgifter, men når jeg ser på veistandarden, så lurer jeg egentlig på hvor de blir av.. Hva har f.eks Sverige i veiavgift kontra Norge? Det jeg har kjørt av Svenske veier har stort sett vært bedre enn de norske. Og for min del, som bor i "utkant"-Norge, så er det mere som en liten sti for kyr/sauer... Med telehiv, sprekker, hull og elendighet..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Har sett at sverige bruker en helt annen asfalt enn norge, samt at i sporene der det kjøres mest og asfalten slites legger de nedi en annen type som tåler mer. Jeg tror også de støper under asfalten for å hindre tælahiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Er det noen tråder her inne på 320 si? Tja, jeg fant jo noen. Prøv å søk på google følgende: "bimmers.no" 320si Takker Var jo ikke så veldig mye der egentlig da... Er vel noen som er på forumet som har en slik vel? Lurer litt på hvordan den er å leve med i hverdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Noen som vet hvordan man sender MMS/bilder med iphone 4? Er inne på bildet, men da står det kun send vie e-post, og ikke mms. Edit: fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Er mms aktivert? Se under innstillinger og Meldinger deretter MMS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Har sett at sverige bruker en helt annen asfalt enn norge, samt at i sporene der det kjøres mest og asfalten slites legger de nedi en annen type som tåler mer.Jeg tror også de støper under asfalten for å hindre tælahiv. I Norge skal vi ha mest mulig pæng, for minst mulig arbeid og utgifter. Så vi bruker vel den dårligste asfalten, som er værre enn steiner, og så legger vi det rett oppå gresset Feeerdig, men ikke før vi har brukt et år eller mer på ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Brrr.... "Happy day" på Tv2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Selvfølgelig verken stjerneklart eller nordlys da jeg først har dratt med meg fotoapparat på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Er du på jobb henn a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Maaaad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Bodø, Markus ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Lukter det jævli der 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Bodø, Markus ! Igjen du er jo der hele tia Bygg litt jernbane her og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Lukter jævli? Lukter ingenting på hotellrommet mitt hvertfall... Er mye her jeg Markus ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg