fish Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Kunne hatt en Alpina B2. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... d=30422233 Her er den på Broom. http://www.tv2.no/play/underholdning/br ... gId=528591
Robkill Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Du får hvertfall betalt for det da Får håpe disse årene med skole betaler seg tilbake senere i livet Gjør vel det. Hva skjer ikveld da? Finner vel på et eller annet! Bli med?
Fredrik Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Kunne hatt en Alpina B2. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... d=30422233 Nydelig... aldeles nydelig. E9 er helt klart min store kjærlighet når det gjelder BMW. Hadde jeg bare hatt en halv million å avsette til en entusiastbil er det ingen tvil om hva jeg hadde kjøpt. Dog hadde jeg nok valgt en alminnelig 3.0 CSi...
evi Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Hvem kan med hånden på hjerte si at de liker familiesammenkomster? Ikke jeg ihvertfall..
CV-Erik Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Kommer ann på hvem i familien som kommer det
S.Hafsmo Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Synes egentlig familiesammenkomster er ganske hyggelige. Eneste er vel når alle småbarna er med, og man blir brukt som klatrestativ. Ikke riktig like gøy.
joachim sørlie Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Er vell ganske greit med familiegreier, pleier som regel og Nappe med meg kusinene mine og se på film.. Jævlig fett og være den enste gutten av oss "unga".. Mitt spørsmål, hvem kan si dem liker og være med damer og shoppe i Oslo? Det er KJEDELIG det..
ehrnst Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Du får kjøpe deg noen klær.selv Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
joachim sørlie Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Det orker jeg ikke og bruke huet mitt på..
knut_olestad Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Synes egentlig familiesammenkomster er ganske hyggelige. Eneste er vel når alle småbarna er med, og man blir brukt som klatrestativ. Ikke riktig like gøy. Å være klatrestativ er jo hele sjarmen med familietreff da
Robkill Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Hvem kan med hånden på hjerte si at de liker familiesammenkomster?Ikke jeg ihvertfall.. Synes i grunn det er ganske så ålreit! Helt klart nødvendig i lengden også
Jordfræsar Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Vi har kaffe & kakemaraton på slike sammenkomster. Ofte noen dager i slengen! Fra morgen til kveld... ender med at man ikke spiser mat uka etterpå
fish Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Nei, nå er det natta... Jobb kl 10.00 Hater jobb på en lørdag, men får vel se om en ikke greier å pakke inn noe privat så blir ikke dagen så kjedelig.. Må innrømme at det ikke var helt feil å stupe i køya når jeg kom hjem fra jobb nå i ettermiddag... Ble "litt" sent i natt... Sent from my iPhone using Tapatalk.
Robkill Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Vi har kaffe & kakemaraton på slike sammenkomster. Ofte noen dager i slengen! Fra morgen til kveld... ender med at man ikke spiser mat uka etterpå Nøyer seg med èn kveld vår familie, til nød overnatting til morgenen etter
Eksos Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Nei, nå er det natta... Jobb kl 10.00 Hater jobb på en lørdag, men får vel se om en ikke greier å pakke inn noe privat så blir ikke dagen så kjedelig.. Må innrømme at det ikke var helt feil å stupe i køya når jeg kom hjem fra jobb nå i ettermiddag... Ble "litt" sent i natt... Sent from my iPhone using Tapatalk. Betalingen på en Lørdag er vell fin? Jeg jobber fast 07.45-18.00 fra mandag til lørdag, dobbel betaling på lørdagene
Anbefalte innlegg