Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

https://dnbnorfeed--com.seriacdn.com/dnbnor_no_pm/dnbnor_kampanje_480/?date=1989-09-16

Ok, dette er jo litt drøyt.... Var inne for å se på forsiden på fødselsdatoen min.. Skal si jeg ble overasket!!

Jøss, lite sannsynlighet for den der du :P

Endte opp med:

"Han tok 60000 menneskeliv"

https://dnbnorfeed--com.seriacdn.com/dn ... 1989-12-27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk klare til VM da? :D selv er jeg så syk at jeg egentlig kunne vært hjemme. Men siden jeg er grei drar jeg på jobb ;D

Rigga til der i går så vi kan se VM på pauserommet:

Vm-prog og seff Gatebilkalender ;D

Jeg hadde skutt meg selv hvis jeg ble påtvunget VM på arbeidsplassen på den måten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært MYE i Bodø, og jeg har aldri kjent noe drittlukt... Men når du går 2m unna fiskebåtene er det jo klart at det lukter fisk! :P

har du vært i MOSS ? å fy faen der lukter det skikkelig dritt året rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bare eldre folk? Ser ikke helt hysteriet...MEnmen....om folk liker det så får de vel se på det :)

På vei til jobb idag kjørte jeg forbi en daewoo tico? eller no...den var liten..hmm..spess med en lastebil bak seg...

Litt creepy...Fikk tlf idag tidlig...ett eller annet inkasso selskap som ringte... "hey vi ringer fra ******. Vi vil gjerne vite hvor din bmw 735 er parkert." jeg bare hæ???why?? "nei det er ikke blitt betalt inn avdrag på bilen siden september ifjor, den er derfor inndratt"

Haha fikk LITT sjokk kan du si... Men ringte elcon og klikka på dem, mens jeg hadde inkasso folka på andre linja... Joda, alt var betalt, men betalt på feil kidnr...Så jeg hadde betalt alle avdragene mine i august....så...jah...idioter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...