///FredriK.S Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Jeg har ikke dieseltut på min, ble godkjent det (BMW merkeverksted) Tror at han mener, at han har det. og fikk ikke godkjent den Men er lydnivået blitt endret etter bytte av potta? kanskje det er det de mener? At den overstiger DB nivået
Mexos Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Faen, nå gir jeg nærmest bort bilen min her :S http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30073485
opasb Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 ja da har man hatt sin første flytur som RC pilot ... kort oppsumert : 15 sekund lang flytur.. styrtlandet på ett hustak.. nå er jeg kommet hjem etter og ha klatra ned fra taket... bare og bestille deler nå
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Haha, flaks du begynner i det små var det vannskelig?
Robkill Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Haha, har faktisk flydd radiostyrt fly i noen sek før selv! Endte med en pyntelig styrt i bakken... Vel anvendte kroner.
noekult Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Da de 200 kroners helikopterne kom til Norge (de bittesmå), så skulle jeg prøve å importere dem og selge dem videre. Pga. Norge og rask registrering av nødvendig data "does not compute", så ble det til at markedet ble stappet før jeg fikk prøvd meg. Men det endte opp med at jeg hadde en svær kasse fylt med slike helikoptere. Styrta dem til det ubrukelige, en etter en Hadde vært kult å lekt litt med slik igjen...
opasb Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 he he.. ja det var sykt vanskelig... hadde kontroll på det ett lite øyeblikk.. men ikke faen om jeg skulle få det ned rette veien..... følte meg ikke noe smartere når huseieren kom ut og trodde det tordnet ute.. hehe
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Har du fler igjen da? Vi har et sånn lite helikopter til 700spenn, det er sånn lite, er morro og fly, lage utfordringer og sånt
noekult Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Det er ca 3-4 år siden, så jeg aner faktisk ikke. Må nesten i kjellern og sjekke litt. En ting er sikkert, jeg syns underholdningen man får fra RC kjøretøy er så mye høyere enn TV-spill... Nå hørtes jeg 100 år gammal ut.
Markus E30 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Lærte at jeg måtte sto i utkanten av en åker å fly sånn at det kunne kræsj lande der Men er ganske vanskelig å fly når det plutselig kommer mot deg å alt blir motsatt
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Haha, er enig med deg der lurer på hvor mange lapper jeg har blåst bort på det jeg, har hele kjellern full, har en buggy som har kosta meg 10 lapper uten motor og eksos, aldri kjørt sunt noe.. Dyr hobby ja
Zibiri Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Den der er hysterisk hehe Foresten noen som vet om man kan søke om og øvelseskjøre når man har godtatt førerkort beslag men ikke er dømt i retten enda?
evi Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Jeg skulle jekke opp bilen nå.. Det smalr plutselig, så sto jekken gjennom kanalen..
Anbefalte innlegg