Dirty Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Hehe ja litt av en utsikt! godt jeg har sørlandsidyll utsikt sitter i det gule bygget, over den grønne logoen
SofaKingFresh Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Virker som du har noe å bedrive tida med om det blir for kjedelig på kontoret du og, Kim
Dirty Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Virker som du har noe å bedrive tida med om det blir for kjedelig på kontoret du og, Kim Mye fine damer ja
SofaKingFresh Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Venter på at bilen skal bli ferdig på 4hjuls kontrollen nå, sånn at jeg kan hjem og justere den litt opp, for så å dra til BT og godkjenne det faenskapet. Hipphurra!
joachim sørlie Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 hørtes ikke morro og sitte der hele dagen space, hvor jobber du som? kim, jeg SAVNER sørlandet.. makan til mye damer og herlig sted skal man jaggu meg lete lenge etter..
Dirty Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 hørtes ikke morro og sitte der hele dagen space, hvor jobber du som? kim, jeg SAVNER sørlandet.. makan til mye damer og herlig sted skal man jaggu meg lete lenge etter.. Hehe riktig Joa
wicky124 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Men airwolf, knight rider og A-team er fremdeles kule Jeg har hele samlingen av Airwolf og A-team på DVD vi må treffes....så jeg kan brenne...
[space] Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Mye action her ja. Spotter en haug fete biler hver dag, men får jo aldri tatt bilder av dem I tillegg er det stadig sigøyneraction i rundkjøringa der, og regelmessige opprydding av ISS, som da kommer med en bil med lasteplan og tømmer rundkjøringa for plastposer, tomflasker, madrasser, sykler og barnevogner(!). Om ikke det er nok så går jo Akerselva mellom bygget her og den rundkjøringa, så vi har jo også oversikt over all narkotikaomsetningen her. Politiet har daglige patruljer her, og det hender også vi ringer politiet og sier fra når det er litt for mye slik narkotrafikk. Jobber som it-konsulent. Skulle gjerne hatt den sørlandsutsikten isteden!
Jordfræsar Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Men airwolf, knight rider og A-team er fremdeles kule Jeg har hele samlingen av Airwolf og A-team på DVD vi må treffes....så jeg kan brenne... Haha... lenge sia jeg har brent noe Kanskje du skal skrive det opp på gavelista til lørdagen?
joachim sørlie Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 hørtes egentlig ut som et røft miljø rundt jobben din.. ikkje bra med for mye narko salg og slikt..
wicky124 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Sitter de folka og driter i rundkjøringa?!?!?!?! wtf?! ja jeg vil brenne..liker ikke å kjøpe sånne ting..for dyrt
bmwnissen99 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Sitter de folka og driter i rundkjøringa?!?!?!?! wtf?!ja jeg vil brenne..liker ikke å kjøpe sånne ting..for dyrt Hva med Piratbukta da? der er jo alt gratis
wicky124 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 det er for mye jobb...og jeg er elendig på slike nedlastingsshitgreier...
APedersen Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 http://www.wikihow.com/Download-xs www.ux.com
Anbefalte innlegg