Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den dustern er rar...sett den ute i trafikk par ganger..og er noe som ikke stemmer med den..men å betale 350tusen for en slik bil er ganske merkelig synes jeg...

Skrevet

Jo takktakk :) Enten nye Mercedes ML eller så blir det alfaen.. familien skal bruke sjuern..Men er bare en liten fest med 60gjester... Blir større neste sommer med rundt 300gjester...da blir det limmo...as always...

Skrevet
Jo takktakk :) Enten nye Mercedes ML eller så blir det alfaen.. familien skal bruke sjuern..Men er bare en liten fest med 60gjester... Blir større neste sommer med rundt 300gjester...da blir det limmo...as always...

som i hver gang du får en ny kone? :P

Skrevet

En kollega av meg fra utkantstrøk av Oslo (mot Østfold) fortalte i dag at en nabo av han kjører rundt i en gammel blodstrøken hvit BMW. Han mente det var en 2002 og at dama må være nærmere 80 år. Noen som kan ha sett denne bilen? Han skulle notere regnr neste gang han så den, da vil jeg nok gjøre fremskritt.

Skrevet
.....Men er bare en liten fest med 60gjester... Blir større neste sommer med rundt 300gjester...da blir det limmo...as always...

Gratulerer med den kommende store dagen... :)

300 gjester sier du... det er mange. Selv 60 gjester til selve bryllupsmiddagen er mange etter norsk målestokk. Ofte kommer det flere gjester etter middagen, men totalt 300 stk. er temmelig mange... :shock:

Skrevet
En kollega av meg fra utkantstrøk av Oslo (mot Østfold) fortalte i dag at en nabo av han kjører rundt i en gammel blodstrøken hvit BMW. Han mente det var en 2002 og at dama må være nærmere 80 år. Noen som kan ha sett denne bilen? Han skulle notere regnr neste gang han så den, da vil jeg nok gjøre fremskritt.

Burde ikke du snart vurdere en 3.0 CS/CSI? 8)

Skrevet

Jeg burde kanskje det ja? Da må nok 02n ut først. Tenker å selge Minien og kjøpe en billig kjedelig bruksbil men vet ikke :-P

Skrevet

Går en hvit 02 her(Askim) som en dame kjører. Tipper ho er rundt 60 år, men er ikke BLODstrøken. Mulig det er denne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...