Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fotball kan være ille nok (jeg var ihugget fotballfan inntil jeg var ca 15-16 år, men så ble det 80% BMW Og 20 % fotball etter det). Det er spesielt nå etterpå, da fotballinteressen avtok kraftig jeg ser hvor mye fotball det egentlig var på TV. Det dumme med fotball er at det eksponeres så mye dårlig fotball, f.eks mye fra Norge (som er svært lavt nivå). Skal man se god fotball så må man kjøpe betal-abonnement, noe jeg gjør over nett. Jeg tror det er litt av det samme på andre idretter/sporter. Det virkelig "ypperste sjiktet" blir aldri eksponert på vanlig "gratis TV" ala NRK og derfor forstår jeg også at det er vanskelig å like det. Selv så jeg ikke en eneste Tippeliga kamp i fjor, men kanskje 50-60 kamper fra England.

Men jeg SPREKKER av sinne da jeg ser langrenn på NRK1 NRK2 og NRK3 samtidig!! Det er maktmisbruk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 3serie var den billigste bilen i bmw sortimentet på 80 tallet...En E klasse coupe (som min) var i øvre segmentet...Er bare det jeg mente...

Det kan jeg være enig i. Samtidig så var vel biler som Bmw generelt i det øvre segmentet på 80 tallet. Folk hadde dårligere råd og kjørte biler som ford granada, toyota carina etc. Så Bmw var jo en respektert bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...