Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tar de noe fra et sted må de kutte ned et annet sted. Det gjelder FrP og. Men de er så fylt til randen av idioter og amatører at jeg driter i om det kommer avgiftsfrie biler allerede i morra.

Jeg liker ikke politikken FrP fører, men jeg kaller allikevel ikke folk som stemmer på FrP for idioter. Tilsvarende også den andre veien på den politiske skalaen naturligvis. Folk har forskjellige meninger... og slik er det heldigvis i et demokrati. Når man kaller folk for idioter ender man fort ned i en skyttergrav og slikt er ingen tjent med. Det er ikke for ingenting at fredsmeklere lever av dialog og gjensidig respekt.

+1!

Skrevet

Tror ikke flertallet gjør det akkurat..

I større byer og tettsteder, så stemmer de nok partier. I mindre kommuner, som min egen, så er det ikke sikkert at alt står i samsvar mellom parti-politikk og kommune-politikk. Jeg stemte i alle fall mye ut i fra personene som var ordførerkandidater. At vedkommende tilhørte partiet jeg stemmer, var bare en bonus.

Skrevet
Tar de noe fra et sted må de kutte ned et annet sted. Det gjelder FrP og. Men de er så fylt til randen av idioter og amatører at jeg driter i om det kommer avgiftsfrie biler allerede i morra.

Jeg liker ikke politikken FrP fører, men jeg kaller allikevel ikke folk som stemmer på FrP for idioter. Tilsvarende også den andre veien på den politiske skalaen naturligvis. Folk har forskjellige meninger... og slik er det heldigvis i et demokrati. Når man kaller folk for idioter ender man fort ned i en skyttergrav og slikt er ingen tjent med. Det er ikke for ingenting at fredsmeklere lever av dialog og gjensidig respekt.

+1!

Hvor ser du at jeg kalte de som stemmer på FrP for idioter????????????????? Jeg kaller en god del av POLITIKERNE i FrP for idioter, jeg har ikke nevnt velgerne engang. Les en gang til og slutt å finn på ting, Fredrik.

Skrevet
Er det virkelig slik at mange her stemmer ut fra noe så uvesentlig som en hobby?

Stemme ut ifra hobby er bare idiotisk.... Nå er riktignok bil for meg både en hobby og en viktig del av å fungere i livet når man bor på landet. Bil er en enorm utgiftspost på budsjettet mitt, og det er før jeg regner inn hobby-delen. Det er så enkelt som at hvis Frp skulle få gjennomslag for 50% av bilpolitikken sin vil utgiftene min falle med mellom 30-40% over natta. :roll:

Som Jørgen sier så stemmer jeg også på de folkene jeg stoler på, og de som representerer mine lokale synspunkt best. Lokal og sentral politikk er to forskjellige verdener. I min kommune f.eks er AP og SP enorme, ganske enkelt pga av mye gamlinger og enormt landbruk. Da faller partier som Frp og Høyre gjennom pga landbrukspolitikken. Ordføreren som er AP har jeg også veldig sansen for.

Man må huske på at når pengene har kommet til kommunene er allerede feilen begått. Det er fra sentralt hold man må ha skikkelig styring, for alle kommuner får tildelt for lite penger i forhold til nødvendige behov.

Skrevet

Hvor ser du at jeg kalte de som stemmer på FrP for idioter????????????????? Jeg kaller en god del av POLITIKERNE i FrP for idioter, jeg har ikke nevnt velgerne engang. Les en gang til og slutt å finn på ting, Fredrik.

Jeg tror helt klart at FrP politikere stemmer på FrP. Noe annet vil sannelig være idiotisk.

Skrevet

nei altså...hmmm... jah... det var det da... i fare for å få juling imorgen så skal jeg bare være stille og si at jeg er lykkelig der jeg er nå! Hun sover ved siden av meg her og jeg surfer bimmers og facebook...

Skrevet

Jeg tror helt klart at FrP politikere stemmer på FrP. Noe annet vil sannelig være idiotisk.

????

Åh Gud, gi meg styrke........... Orker ikke det her en gang til.....

Skrevet
WICKY WICKY WICKY SE DENNE , DU MÅ DU SOM NETTOPP HAR GIFTA DEG!!! SE SE SE:

:lol::lol::lol::lol::lol:

hahahahahah faen kan ikke le høyt :P men fyfaen avslutninga var BRA as :P:lol::lol::applause::applause:

MEN FY! IKKE BRA TEMA! [-X

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...