hermanoo90 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 WICKY WICKY WICKY SE DENNE , DU MÅ DU SOM NETTOPP HAR GIFTA DEG!!! SE SE SE: hahahahahah faen kan ikke le høyt men fyfaen avslutninga var BRA as MEN FY! IKKE BRA TEMA! Unnskyld kompis, ekteskap er bra. Du har mye godt å vente!! (tror jeg, aner ikke jeg er singel og snart 21 sååå... men ja, dette blir bra!)
opasb Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hvor ser du at jeg kalte de som stemmer på FrP for idioter????????????????? Jeg kaller en god del av POLITIKERNE i FrP for idioter, jeg har ikke nevnt velgerne engang. Les en gang til og slutt å finn på ting, Fredrik. Jeg tror helt klart at FrP politikere stemmer på FrP. Noe annet vil sannelig være idiotisk. ???? Åh Gud, gi meg styrke........... Orker ikke det her en gang til..... KRF du holder med? Heheh
wicky124 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 jeg er 29 og endelig gift og gleder meg faktisk til tiden fremover som en ektemann
Fredrik Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Apropos politikere (og velgere) man ikke helt har sansen for. Om to dager har vi Folketingsvalg her i Danmark (tilsvarer Stortingsvalg i Norge) og i den sammenheng ser det ut til at vi får en rød regjering. Vi har hatt en blå regjering i 10 år så det blir litt av en overgang, men dette er ikke et problem for meg. Det som imidlertid er en utfordring er at Sosialdemokratiet (Arbeiderpartiet) og Soslialistisk Folkeparti (SV) ikke kan regjere alene. De må samarbeide med et parti som kaller seg De Radikale. Dette er ikke et parti som vi har i Norge, men i praktisk politikk minner de mye om Senterpartiet. Nemlig... en konstellasjon som til forveksling minner om situasjonen i Norge... Dette er allikevel ikke det værste. Den røde blokken bestående av Sosialdemokratene, Sosialistisk Folkeparti og De Radikale har ikke flertall i en rekke viktige saker og må støtte seg til et parti som kaller seg Enhetslisten. Dette partiet tilsvarer Rødt i Norge. Flere av de mest profilerte medlemmene er menn i 50-60 års alderen som er erklærte kommunister og åpent har støttet div. terroraksjoner (f.eks 11. september 2001). Jeg vil nødig kalle disse folkene eller deres velgere for idioter, men du forstår sikkert hva jeg mener Noekult. Jeg liker dem ikke og jeg tviler på at de er helt ved deres fulle fem.
hermanoo90 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 jeg er 29 og endelig gift og gleder meg faktisk til tiden fremover som en ektemann Det er bra! 29 år ja, ja da har du vært aleine nok for deg shæl! hahaha KOS deg man, ønsker deg det beste!
CV-Erik Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Noen her som vet hvilke breddere dette er? Bildet er foresten fra bilen til Joachim Flatby Nielsen.. Man får kjøpt dem hos Ireland Engineering http://www.bmw2002.com
wicky124 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 vært med henne siste 6,5år..så... Men takktakk! Får sove nå...redd for represalier incase hun våkner
hermanoo90 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 vært med henne siste 6,5år..så... Men takktakk! Får sove nå...redd for represalier incase hun våkner god natt!
Fredrik Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Åh Gud, gi meg styrke........... Orker ikke det her en gang til..... Du kan jo først forsøke å sette deg litt inn i hvordan et lokalvalg som et kommune og fylkestingvalg fungerer. Det er ikke lang vei fra velgere til politikere. Grensen er ofte temmelig flytende og folk som aldri har vært aktive i politikken ender plutselig opp som politikere. Det er ikke uvanlig at folk står oppført på en partiliste uten å være aktive politikere. Det kan være pga. familietradisjoner, slekten har hatt en viktig posisjon i bygda i alle år, man har en onkel som er ordførerkandidat, kona er interessert i politikk... etc. Lokalpolitikk er alminnelige folks beste mulighet for å påvirke lokalsamfunnet. Det kan være vanskelig å forstå slikt når man kommer fra Oslo, men i et samfunn med kanskje 500-600 sjeler er lokalpolitikk viktig. Alt dreier seg ikke om Oslo og dette er litt viktig å forstå i Norge. Derfor blir det helt feil å rette baker for smed i denne sammenhengen. Folk får de politikerne de fortjener. Slik er primissene i et virkelig demokrati som det norske... og danske.
Fredrik Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 nei altså...hmmm... jah... det var det da... i fare for å få juling imorgen så skal jeg bare være stille og si at jeg er lykkelig der jeg er nå! Hun sover ved siden av meg her og jeg surfer bimmers og facebook... Kanskje denne boken kan gi deg støtte... http://www.dagbladet.no/2011/09/10/kult ... /18041766/ http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produ ... Id=6178001
noekult Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Åh Gud, gi meg styrke........... Orker ikke det her en gang til..... Du kan jo først forsøke å sette deg litt inn i hvordan et lokalvalg som et kommune og fylkestingvalg fungerer. Det er ikke lang vei fra velgere til politikere. Grensen er ofte temmelig flytende og folk som aldri har vært aktive i politikken ender plutselig opp som politikere. Det er ikke uvanlig at folk står oppført på en partiliste uten å være aktive politikere. Det kan være pga. familietradisjoner, slekten har hatt en viktig posisjon i bygda i alle år, man har en onkel som er ordførerkandidat, kona er interessert i politikk... etc. Lokalpolitikk er alminnelige folks beste mulighet for å påvirke lokalsamfunnet. Det kan være vanskelig å forstå slikt når man kommer fra Oslo, men i et samfunn med kanskje 500-600 sjeler er lokalpolitikk viktig. Alt dreier seg ikke om Oslo og dette er litt viktig å forstå i Norge. Derfor blir det helt feil å rette baker for smed i denne sammenhengen. Folk får de politikerne de fortjener. Slik er primissene i et virkelig demokrati som det norske... og danske. Du kan jo prøve å slutte å være en moralpreiker og dra ting ut av proposjoner. Jeg snakket om politikerne og du påstod ut av det blå at mine utsagn plutselig gjaldt for alle velgerne også, som jeg ikke nevnte. Så ingenting til moralpreik og peking da oddis skrev om hvor glad han var at SV sin Kristin gikk av! Dette er forskjellsbehandling. Edit: Her har du oddis sin quote: Kristin Halvorsen har uttalt at hun trekker seg som SV leder i 2012! Dette er en stor dag!! Her skal det feires!!!!Denne løgnaktige kreftsvulsten av en politiker som har hetset, diskriminert, løyet og kverrulert mot alle som er politisk ukorrekte, og ikke deler hennes syn. Demokratiet blir styrket av å fjerne politikere som Kristin Halvorsen.
Fredrik Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Du kan jo prøve å slutte å være en moralpreiker og dra ting ut av proposjoner. Jeg snakket om politikerne og du påstod ut av det blå at mine utsagn plutselig gjaldt for alle velgerne også, som jeg ikke nevnte. Du generaliserer litt nå synes jeg... og jeg er derfor ikke helt enig med deg. Politikere... hva slags folk er politikere? Er de en egen rase eller er de stort sett som deg og meg bare i en annen rolle? Politikere er intet i et demokrati uten velgere. Man kan ikke bli politiker uten å stille til valg og dermed være ansvarlig overfor velgerne. Man kan imidlertid bli minister uten å være politiker, men dette er et sidespor i diskusjonen. Alle politiske partier har et program som de går til valg på. Altså et politisk manifest som velgerne kan ta stilling til å stemme på. Normalt må politikerne holde seg til partiprogrammet og partiene har såkalte "innpiskere" for å sørge for at alle politikerne holder seg til partiprogrammet... spesielt når det er viktige avstemninger. Ergo gir det ingen mening å på politisk grunnlag kalle f.eks Carl. I. Hagen for en idiot. Det er partiprogrammet du evt. ikke liker og det er nettopp partiprogrammet som gir Hagen et mandat til å være politiker. Hagen gikk utenfor partilinjen i forbindelse med Utøyatragedien. Dette fikk han svært mye kritikk for, tapte valgkampen om ordførervervet i Oslo og er ferdig som politiker. Hverken hans politiske kollegaer eller velgerne likte hans politiske utskeielser og dette blir han nå straffet for. Det er heldigvis ikke ofte at vi opplever politikere som til de grader er egenrådige i forhold til eget parti. Han burde ha avklart hva han skulle mene om Utøyatragedien med partiets ledelse. Ledelsen ville ganske sikkert ha lagt seg på en mer forsonene linje for ikke å støte bl.a egne velgere som kanskje var relatert til hendelsen. Det går hele tiden linjer tilbake til velgerne og dette er en av de viktigste læresetningene i et demokrati.
Kjexx Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Jeg holder med Steinar Bastesen.. Nei da.. Valg er ikke lett, spesielt når lokale politikerne er helt på jordet..
Jordfræsar Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Aaah... da var den morran ødelagt av nok en inkompetent megler. Blir så forbanna over rutinemessige saker som de ikke klarer å gjennomføre innenfor tidsramma. ("Nei det kom opp noe annet som MÅTTE gjøres...") Kan vel like gjerne si rett ut at jeg som kunde ikke er like viktig, og at du havner nederst i køen unge mann!
Anbefalte innlegg