Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er artig som faen ;D

Hmmm, hvorfor er det sånn at når man har spist fersk annanas, så kjennes det ut som om man har svelget 10 000 barberblader?

Skrelte du ananasen før du spiste den? :lol:

Er noe syregreier som gjør det, man bør ikke spise for mye liksom :lol:

Ah :S Jeg spiste en hel annanas.... Hva kan skje? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men sånn seriøst?

Man må faen passe på hva man spiser. Burgerne jeg kjøpte i sverige sist kunne man få nyresvikt og blodig avføring av :P

Det er ikke det verste, leste nylig at man kan få strupekreft av oralsex.

Så det er bare å avstå fra det gode liv, god mat, drikke og sex..

Edit; her er artikkelen (ikke akkurat fra legejournalen da)

http://www.dagbladet.no/2011/02/21/nyhe ... /15511495/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men sånn seriøst?

Man må faen passe på hva man spiser. Burgerne jeg kjøpte i sverige sist kunne man få nyresvikt og blodig avføring av :P

Det er ikke det verste, leste nylig at man kan få strupekreft av oralsex.

Så det er bare å avstå fra det gode liv, god mat, drikke og sex..

Du kan jo BLI sugd uten å få strupekreft. ;) Kjerringa har høyere gjennomsnittlig levealder anyways, så kanskje det gjevner seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske utrolige priser på begravelsesting.... :shock:

Ja det koster å gi noen en ordentlig avskjed for å si d sånn.

Helt sykt...

Kisteprisene starter på 19.994,-

Transport av kiste med bårebil (ikke kortesje, kun kjøring) ca 25mil = kr 20.000,-

+ Annonse aftenposten 4000,-

+

+

+

+

= $$$$$$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transport av kiste med bårebil (ikke kortesje, kun kjøring) ca 25mil = kr 20.000,-

Det blir 80kr mila. Jeg betaler rundt 500kr for 5 mil i taxi og da slipper de (som regel) å bære meg inn og ut av bilen. :P

Men ja. Dyrt!

På en annen side, blir nok det lett finansiert av dødsboet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transport av kiste med bårebil (ikke kortesje, kun kjøring) ca 25mil = kr 20.000,-

Det blir 80kr mila. Jeg betaler rundt 500kr for 5 mil i taxi og da slipper de (som regel) å bære meg inn og ut av bilen. :P

Men ja. Dyrt!

På en annen side, blir nok det lett finansiert av dødsboet.

400,- pr mil når man regner tur/retur... For en stasjonsvogn... Med en kiste i...

Turen tar maks 7-8 timer inkl "innstigning og avstigning", og regner du tid istedet for mil blir det timelønn på 2500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir syk av facebook også...

-Venners stadige oppdateringer på Facebook kan få oss til å føle oss som tapere, viser ny forskning.

http://www.aftenposten.no/forbruker/dig ... 040456.ece

Venner som stadig oppdaterer facebookstatusen ser jeg på som tapere :lol:

Hahaha! :lol:

Da er vi to..

Og hvordan klarer folk å sitte så mye på facebook? Og finne tiden til det? Går de rundt med facebook på mobilen 24/7? Noen oppdaterer jo statusen sin enormt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelsen etter bestefaren min kom på 43k, ETTER at noe slags støtte fra staten på 7k var trekkt fra

Det er nye regler på dette fra 2010. Dersom du har noe som helst mer enn 0,- i formue får du nada, og med uskiftet bo hvor ên er igjen føres verdiene over på denne. - Kort fortalt...

Når det gjelder det med formue i papirene kan du i utgangspunktet være blakk som ei kirkerotte og fortsatt være formuende dersom du eier noe (uansett hvor lite og dårlig) og ikke har gjeld... - altså nada støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...