Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen du og, Marius2002! :D

Haha, 10 minutter inn i treninga så gikk brannalarmen på treningsenteret idag..måtte vente 20 minutter før vi fikk fortsette.. Det var min nedtur for dagen :P

Edit:

Og når jeg skulle dra kom det en eldre mann i 60 åra inn med nettingtrøye xD

Skrevet
Faen så kjedelig... 525i og 528i er nå straks bare kjedelige 2 liters rekkefirere med turbo...

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=38296

Kun 530i vil være igjen med rekkeseksere :cry: Så nå må man faktisk være ordentlig millionær for å kunne ha ny BMW 5-er med rekkesekser :(

Sikkert HERLIG godlyd i disse fisefirerne!! Putt putt putt putt putt...

Men faen da?? Visste om dette, men 530i, er det sugis? Må vel få den i en 535i utgave med biturbo også? Hadde jo vært herlig med en F11 535i med 3liter 6-sylindra + biturbo og originalt med litt lite hester, også med en justering kunne man hatt 400-450 hk :) Hadde vært bil høyt på ønskelista :D

Skrevet
Faen så kjedelig... 525i og 528i er nå straks bare kjedelige 2 liters rekkefirere med turbo...

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=38296

Kun 530i vil være igjen med rekkeseksere :cry: Så nå må man faktisk være ordentlig millionær for å kunne ha ny BMW 5-er med rekkesekser :(

Sikkert HERLIG godlyd i disse fisefirerne!! Putt putt putt putt putt...

Men faen da?? Visste om dette, men 530i, er det sugis? Må vel få den i en 535i utgave med biturbo også? Hadde jo vært herlig med en F11 535i med 3liter 6-sylindra + biturbo og originalt med litt lite hester, også med en justering kunne man hatt 400-450 hk :) Hadde vært bil høyt på ønskelista :D

530i er fortsatt uten pustehjelp ja.

Min drømmevogn er 530i xDrive Touring, da får en i pose og sekk... Driter egentlig i at turboalternativene er raskere...

Skrevet

Klarte å knuse parfymeflaska mi, utover hele baderomsgulvet. Lukter godt der en stund nå da, vasket hele gulvet i parfyme. :roll: Fikk masse glass i hånda også, digg...

Den bilen der er syk Wicky! :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...