evi Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Hva slags biler kommer til å ha rekkesekser fremover da? 330i 335i 530i 535i 735(?) Ellerno?
fish Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Klarte å knuse parfymeflaska mi, utover hele baderomsgulvet. Lukter godt der en stund nå da, vasket hele gulvet i parfyme. Fikk masse glass i hånda også, digg... "parfymeflaska", nå har jeg hørt det også... Trodde mannfolk bare brukte aftershave...
S.Hafsmo Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 "parfymeflaska", nå har jeg hørt det også... Trodde mannfolk bare brukte aftershave... Trodde mannfolk brukte vann fra Köln?
316 Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Glassflaske fra Armani, er det gay også nå da?
noekult Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Hva slags biler kommer til å ha rekkesekser fremover da?330i 335i 530i 535i 735(?) Ellerno? Ser ut som det fortsatt blir sugerekkesekser for _30i og (twin)turbo rekkesekser for _35i modellene. _40i og oppover pleier som regel å være V8 og i de største modellene V12... Hmm. Forsvinner rekkesekseren, så føler jeg BMW har sviktet... Tror ærlig talt ikke at den vil forsvinne helt, men for nordmenn så blir den hvertfall veldig uoppnåelig. Det positive er dog at rekkeseksermodellene, pga. den jævlig høye prisen, vil falle fort i verdi... Plutselig fremstår 1M Coupé, Z4 M Coupé og M3 CSL som skikkelige samlerbiler in fremtiden... Jaja.
Markus E30 Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Glassflaske fra Armani, er det gay også nå da? Parfyme er ikke gay! Jentene digger det jo Armani, hmm, ikke sett
hermanoo90 Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Glassflaske fra Armani, er det gay også nå da? Parfyme er ikke gay! Jentene digger det jo Armani, hmm, ikke sett Alt 316 sier eller har gjort får han gay stemplet for, hvorfor det? Parfyme er ikke gay! Armani er nice, armani code, da , eller?
noekult Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Så jævla homo å diskutere parfyme med hetero gutter, men den beste er Christian Dior's Fahrenheit. Aldri fått komplimenter for parfyme bortsett fra når jeg bruker den. Alt annet forsvinner i parfymetåka på sosiale sammenkomster, men den blir alltid lagt merke til... Har opplevd at jenter kommer for å sniffe på halsen, OG at gutter gir komplimenter. hermanoo90: Kjører Mini med rosa klistremerke, kjøper Moods of Norway klær... Det skurrer litt (bare tuller jeg nå, 316, ikke ta det seriøst!)
hermanoo90 Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Så jævla homo å diskutere parfyme med hetero gutter, men den beste er Christian Dior's Fahrenheit. Aldri fått komplimenter for parfyme bortsett fra når jeg bruker den. Alt annet forsvinner i parfymetåka på sosiale sammenkomster, men den blir alltid lagt merke til... Har opplevd at jenter kommer for å sniffe på halsen, OG at gutter gir komplimenter.hermanoo90: Kjører Mini med rosa klistremerke, kjøper Moods of Norway klær... Det skurrer litt (bare tuller jeg nå, 316, ikke ta det seriøst!) hahaha (((Klistremerke av hva da mister 316?
Kjexx Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Mener det er en her på forum med nyere coupe med hello kitty klistremerke på. Det er gay..
Marius2002 Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Geir er den beste parfymen. Noen som sier imot? Javel, bare spør damene på byen! Hvorfor er den best? Jo fordi den har den beste lukten og nesten INGEN andre har nettopp denne parfymen. http://chastum.no/geir_ness_parfyme_220.html Anbefales. Litt dyr, men man får det man betaler for
fish Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Denne har vært min favoritt siste drøye 10 åra; Clinique Happy For Men, frisk duft med snev av sitrus.
Kjexx Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Denne har vært min favoritt siste drøye 10 åra; Clinique Happy For Men, frisk duft med snev av sitrus. Så den lukter ikke ett snev fisk altså?
Anbefalte innlegg