Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klarte å knuse parfymeflaska mi, utover hele baderomsgulvet. Lukter godt der en stund nå da, vasket hele gulvet i parfyme. :roll: Fikk masse glass i hånda også, digg...

"parfymeflaska", nå har jeg hørt det også... Trodde mannfolk bare brukte aftershave...

Skrevet
Hva slags biler kommer til å ha rekkesekser fremover da?

330i

335i

530i

535i

735(?)

Ellerno?

Ser ut som det fortsatt blir sugerekkesekser for _30i og (twin)turbo rekkesekser for _35i modellene. _40i og oppover pleier som regel å være V8 og i de største modellene V12... Hmm.

Forsvinner rekkesekseren, så føler jeg BMW har sviktet... Tror ærlig talt ikke at den vil forsvinne helt, men for nordmenn så blir den hvertfall veldig uoppnåelig. Det positive er dog at rekkeseksermodellene, pga. den jævlig høye prisen, vil falle fort i verdi...

Plutselig fremstår 1M Coupé, Z4 M Coupé og M3 CSL som skikkelige samlerbiler in fremtiden...

Jaja.

Skrevet
Glassflaske fra Armani, er det gay også nå da?

Parfyme er ikke gay! :D

Jentene digger det jo ;) Armani, hmm, ikke sett :P

Alt 316 sier eller har gjort får han gay stemplet for, hvorfor det? :lol:

Parfyme er ikke gay! Armani er nice, armani code, da , eller?

Skrevet

Så jævla homo å diskutere parfyme med hetero gutter, men den beste er Christian Dior's Fahrenheit. Aldri fått komplimenter for parfyme bortsett fra når jeg bruker den. Alt annet forsvinner i parfymetåka på sosiale sammenkomster, men den blir alltid lagt merke til... Har opplevd at jenter kommer for å sniffe på halsen, OG at gutter gir komplimenter.

hermanoo90: Kjører Mini med rosa klistremerke, kjøper Moods of Norway klær... Det skurrer litt :P (bare tuller jeg nå, 316, ikke ta det seriøst!)

Skrevet
Så jævla homo å diskutere parfyme med hetero gutter, men den beste er Christian Dior's Fahrenheit. Aldri fått komplimenter for parfyme bortsett fra når jeg bruker den. Alt annet forsvinner i parfymetåka på sosiale sammenkomster, men den blir alltid lagt merke til... Har opplevd at jenter kommer for å sniffe på halsen, OG at gutter gir komplimenter.

hermanoo90: Kjører Mini med rosa klistremerke, kjøper Moods of Norway klær... Det skurrer litt :P (bare tuller jeg nå, 316, ikke ta det seriøst!)

hahaha :lol::lol:

(((Klistremerke av hva da mister 316?

Skrevet

Denne har vært min favoritt siste drøye 10 åra;

8jseo20wdqqm8ygemkeo.jpg

Clinique Happy For Men, frisk duft med snev av sitrus.

Skrevet
Denne har vært min favoritt siste drøye 10 åra;

8jseo20wdqqm8ygemkeo.jpg

Clinique Happy For Men, frisk duft med snev av sitrus.

Så den lukter ikke ett snev fisk altså? :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...