Dirty Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Kjeder meg litt, så ja hvorfor ikke lage en en liten post i tulletråden, om hva jeg driver med annet en å skru bil Kjøpte meg en hus fra 1972 som sårt trengte en opppussing Her har dere noen bilder når jeg kjøpte det så det sånn ut så begynte morro a Så begynner det å ta form og hundene da ja ble litt bilder men
asv Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 adivass: Gatelovlig? Aner ikke hva den der er jeg Husker bare at jeg kom over den på nettet for en liten stund siden Men en stock 599 GTO gjør vel 335, som jeg ser på som mer imponerende enn at en heftig ombygd gjør 376 Misforstå meg rett, rå bil, men så er det jo sånnt et utgangspunkt den bygger på at det nesten ikke er spennende Da er det mye råere med polly sin trans-am f.eks.
Kjexx Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Gammel/ung er du dicky? Du har gjort det fint btw.
noekult Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Hehe. Syns det er like bra prosjekt som Polly sin bil, jeg. F. eks. Gallardo og Murcielago med 1500 awhp, Ford GT med 1000 rwhp osv. Gøy at noen drar den helt ut på bilen der karrosseriet faktisk har en sjanse til å henge med. Husker han gærne nordmannen med Omega med Supra (?) motor. Magasin fra England hadde reportasje om den, de skulle prøve 300+ km/t forsøk. Den ble så ustabil og skummel etterhvert at journalisten med motorsportbakgrunn satt og klenga seg fast... Minner også om noen av japsene som blir nedstrippa når de allerede veier 900 kg. i standard form. Også der, i Best Motoring, sa programlederne/racingsjåførene at de helst ikke ville kjøre rundt i den (en CRX med Type R motor) fordi den føltes helt uttrygg...
Dirty Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Gammel/ung er du dicky? Du har gjort det fint btw. 23 sist jeg sjekka
///Magnusrc Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Veldig veldig fint dicky ! helt etter min smak !
Fredrik Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Kjeder meg litt, så ja hvorfor ikke lage en en liten post i tulletråden, om hva jeg driver med annet en å skru bilKjøpte meg en hus fra 1972 som sårt trengte en opppussing Kjempefint... spesielt panelene på veggene (og badeværelset) ser meget bra ut...
oddis Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Husker han gærne nordmannen med Omega med Supra (?) motor. Magasin fra England hadde reportasje om den, de skulle prøve 300+ km/t forsøk. Den ble så ustabil og skummel etterhvert at journalisten med motorsportbakgrunn satt og klenga seg fast... Lexus V8 med kompressor. Denne er ihvertfall ikke ustabil! http://www.rats.no/omega_tg.html Film nederst på siden....
-Erik- Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Et bilde jeg kan like! Så forresten utrolig bra ut på "etter" bildene av huset Gammel/ung er du dicky? Du har gjort det fint btw. 23 sist jeg sjekka Lenge siden du sjekka eller er du ajour?
bcRichard Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30300531 E36 316 med firhjulsdrift! tøft..
-Erik- Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30300531E36 316 med firhjulsdrift! tøft.. Helt ny sommerdekk med alminuim felge 17 tom. og det er også med vinterdekk. Damer kjøre og er i vedlikehold Utrolig bra skrevet av Bazian
Dirty Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Kjeder meg litt, så ja hvorfor ikke lage en en liten post i tulletråden, om hva jeg driver med annet en å skru bilKjøpte meg en hus fra 1972 som sårt trengte en opppussing http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2574_n.jpg Kjempefint... spesielt panelene på veggene (og badeværelset) ser meget bra ut... Jo takk er en sucker for panelvegger så Et bilde jeg kan like! Så forresten utrolig bra ut på "etter" bildene av huset Gammel/ung er du dicky? Du har gjort det fint btw. 23 sist jeg sjekka Lenge siden du sjekka eller er du ajour? Hehe er 88 modell så kan stemme bra det
Dirty Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Er det billige hus i mandal? Nei men bor litt på landet så da er det rimeligere
Anbefalte innlegg