Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ho Karen i idol kicker ass! Hva gjør ho der...

lagde show ho! men fy skikkelig irriterende dame når ho snakker med den store kjeften sin :lol:

Skrevet

Dirty: Du har kommet langt i livet! Er 2 år yngre enn deg og bor enda hjemme. Du har rukket å ha en drøss dritfete biler, flyttet ut, har vel båt også, snart snøscooter også vel? Sikkert en drøss andre leketøyer også. Samt hus som du har pusset opp meget pent, vet det tar tid, er elektriker av yrke. Håper du er god kunde i banken, for ellers må du være et supermenneske fra en annen planet. Samtidig så kan du jo alt. Flislegge, snekre, rørleggerarbeid og elektrikerarbeid, samt male? Du har kanskje fått noe hjelp. Ved siden av dette har du hatt litt å drive med med biler også har jeg fått med meg :D Misunner deg heftig! Beundringsverdig, virkelig. Skulle ønske jeg vokste opp på landet jeg, hvor man fikk melk med olje i, og alt man lærte var å skru og fikse på låven og hus selv. :)

Skrevet

Ja det er helt klart dicky. :) Han er flink spruddel. :) Jeg har også gjort dette ett par ganger i en alder av 25, tapte penger på første leiligheten. Men så fikk jeg kjøpt en leilighet i august i fjor for 550.000 som jeg har pusset opp selv fra bunnen av med samboer og barn på 2 år i huset. (Med rørirør, og 20 nye elpunkter i tillegg til det gamle) I dag er leiligheten takstert til 1.15 mill.

Har også kjøpt hus med romslig tomt, andre etasjen er ny renovert med nytt bad osv.. Her skal det bygges på når leiligheten selges. :)

Siden jeg jobbet som snekker frem til 2009 kan jeg heldigvis gjøre det meste selv.

Men jeg har ingen kul bil da. :lol: Der misunner jeg deg. hehe

Skrevet

Har en leilighet med broren min jeg. Kjøpte vel for 2 mill, pussa opp for 300k og fikk takst på 2,5, og da gjorde vi nesten alt selv. Er rør-i-rør, xcomfort trådløst lysstyring, senka ned taket og har spotter i hele leiligheten, nytt kjøkken fra HTH med side-by-side kjøleskap, lagt fliser på bad osv. Rev alle vegger bortsett fra en. Så blir vel kanskje å flytte inn der om noen år når jeg har råd, eller selge å kjøpe noe annet. Men komme seg ut hjemmefra i Oslo er ikke bare bare. Koser meg stort sett hjemme jeg. :)

Skrevet
Dirty: Du har kommet langt i livet! Er 2 år yngre enn deg og bor enda hjemme. Du har rukket å ha en drøss dritfete biler, flyttet ut, har vel båt også, snart snøscooter også vel? Sikkert en drøss andre leketøyer også. Samt hus som du har pusset opp meget pent, vet det tar tid, er elektriker av yrke. Håper du er god kunde i banken, for ellers må du være et supermenneske fra en annen planet. Samtidig så kan du jo alt. Flislegge, snekre, rørleggerarbeid og elektrikerarbeid, samt male? Du har kanskje fått noe hjelp. Ved siden av dette har du hatt litt å drive med med biler også har jeg fått med meg :D Misunner deg heftig! Beundringsverdig, virkelig. Skulle ønske jeg vokste opp på landet jeg, hvor man fikk melk med olje i, og alt man lærte var å skru og fikse på låven og hus selv. :)

:) Leketøy må man ha vettu, bytter biler heletiden, har et par jeg holder fast på, blir så fort lei så syns det er gøy å fikse og selge.

har sikkert eid 30 stk e36'er og ørten andre bmw modeller :lol:

er ikke noe god kunde hos banken, har kun lån på selve huset som lå ute til 1.3 millioner fikk det godt under takst også :mrgreen:

Fått hjelp av gode venner når jeg pusset\pusser opp huset, har nærme venner innen de fleste yrker

Tjener godt på delesalg og bilsalg, har også en veldig godt betalt jobb. og et firma på si som jeg driver litt med på kveldene vis tiden strekker til

er ikke noe supermenneske og heller ikke noe bedre en andre, er vel litt flaks også :)

Skrevet

Sier meg enig med Spruddel! Veldig ydmykt å lage en slik post!

Og Dirty virker jo veldig oppegående og veldig hyggelig, ser faktisk ingen kjipe sider, så slikt fortjener han :) Stå på i livet :)

Skrevet

Jeg må flytte fra oslo...... Her koster min lille 53 kvadrat på utsiden av sentrum opp mot to mill:( alt annet er jo dyrere og. He he

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Skrevet

En ting jeg har lurt på og retter egentlig ikke dette mot noen, men kom på det igjen når Dirtydicky sier han har en veldig godt betalt jobb.

Hva mener folk er en veldig godt betalt jobb?

Personlig synes jeg ca. 600K er en "grei" lønn, mens "veldig godt betalt" ligger rundt millionen.

Skrevet
En ting jeg har lurt på og retter egentlig ikke dette mot noen, men kom på det igjen når Dirtydicky sier han har en veldig godt betalt jobb.

Personlig synes jeg ca. 600K er en "grei" lønn, mens "veldig godt betalt" ligger rundt millionen.

Det kommer vel litt ann på hvor gammel du er. Mener du utbetalt eller brutto da?

Skrevet

de fleste vennene mine går enda på skole,

så i en alder av 23 og har 4-500tusen utbetalt i året, så syns jeg det er godt betalt

men det er jo sånnsett ikke godt betalt vis du tenker på hva man kunne ha tjent, hadde man trykket på de rette knappene

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...