Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
noe som skjer i oslo omegn i kveld da ? lurer på å ta en tur ut å ta litt bilder kanskje :)

Skjer vel ikke så mye mer enn at Hells Angels har okkupert byen og det snart kommer regn :lol:

Og jeg skal ut ikveld...hmm.... wow... :?

Skrevet
noe som skjer i oslo omegn i kveld da ? lurer på å ta en tur ut å ta litt bilder kanskje :)

Skjer vel ikke så mye mer enn at Hells Angels har okkupert byen og det snart kommer regn :lol:

Infected Mushroom spiller i tiggerstaden.

Rå lyd på skivene dems. Elsker gode innspillinger.

Skrevet

Bra dag for spotting i dag! Startet med 2 Morgan på fergekaia i Moss, så en nydelig svart og rød Austin Healey. Deretter en rød Ferrari 348, og litt senere en svart Ferrari 550, og den gule Lotus Espriten jeg har sett tidligere, nå i godt driv med turbovining og dumplyder :)

Rett etter møtte jeg så en Dodge RAM SRT10, som dro i gang med skrikende hjul ut av et lyskryss :)

Moro!

Skrevet
Knut: Vet du om en i Isfjorden som skal selge en sort Lada niva? Jeg og en kamerat skal se på, og muligens kjøpe den i morgen. :)

Er en rett borti gata her, sikkert samma bil. håper dere ikke skal gi mye for den..

Den er velbrukt av forrige eier, han som eier den nå lakka den svart, om han har gjort mer med den vet jeg ikke, men den høres ut som ei boble av en eller annen grunn.

Skrevet

Blir vel rundt 10k sikkert. :) Er han kameraten min som skal ha den da. Jeg er bare med som sjåfør :P

Du får hilse hvis du ser en hvit Audi S2 som har kjørt seg bort. ;)

Skrevet
Blir vel rundt 10k sikkert. :) Er han kameraten min som skal ha den da. Jeg er bare med som sjåfør :P

Du får hilse hvis du ser en hvit Audi S2 som har kjørt seg bort. ;)

Skal vel få til det :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...