Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da skulle du hatt et par monitor audio gx200 som kom for litt siden. De som har lytta på de nevner en syk bass som går dypt. Det er etterkommern av mine GS20 som også går dypt. Men de koster 20+

Men om du vil bytte ut de gamle så kan du handle på hifi huset i oslo som selger monitor audio og tar gledelig dine gamle i innbytte :)

Det tror jeg at jeg må sjekke ut. :)

http://www.sol.no/reise/reisemoro_31758082.html :lol:

Skrevet

Jeg kan også anbefale Klipsch. Har et par RF-83 stående som endelig begynner å få noen timer på seg til å løsne skikkelig. Her er det mye godlyd! Både pen diskant og mellomtone, samt fin dyp bass. :)

Koster litt da men. Vet ikke om det er så lett å få tak i nytt vertfall. Jeg fikk beskjed om at jeg kjøpte de siste helsorte RF-83 de noen gang kom til å selge siden ny serie var på tur ut på markedet.

De selger RF-82 II til 10k nå ser jeg. Jeg har aldri hørt annet enn 83 av Klipsch, men regner med at de fleste av høyttalerne dems låter rimelig bra. :)

Sjekk ut mus-mag.no. :)

Skrevet

Jeg betalte 6500kr brukt for mine RF82 for et par år sia :) Vet ikke hva dem ligger på nå...

Er veldig fornøyd med dem, og har aldri følt noe behov for en sub!

Skrevet
Jeg kan også anbefale Klipsch. Har et par RF-83 stående som endelig begynner å få noen timer på seg til å løsne skikkelig. Her er det mye godlyd! Både pen diskant og mellomtone, samt fin dyp bass. :)

Koster litt da men. Vet ikke om det er så lett å få tak i nytt vertfall. Jeg fikk beskjed om at jeg kjøpte de siste helsorte RF-83 de noen gang kom til å selge siden ny serie var på tur ut på markedet.

De selger RF-82 II til 10k nå ser jeg. Jeg har aldri hørt annet enn 83 av Klipsch, men regner med at de fleste av høyttalerne dems låter rimelig bra. :)

Sjekk ut mus-mag.no. :)

Jeg er ingen høytaler eller anleggs ekspert, men kjøpte meg ett Klipsch hjemmekino "sett" når jeg var hjemme. HD theater 500 eller hva det het, med en Onkyo Tx-NR579 receiver.

Jeg ble veldig fornøyd med det jeg hørte :)

Film opplevelsen ble en helt annen med bluray og nytt hjemmekino anlegg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...