Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå er det garasjen på viasat 4. :)

Virker jo som det er et helt greit program.

V8 starleten er jo ganske tøff i virkeligheten og!

Ealoken stikker jo nesa si fram på alt som er bilrelatert og han :lol:

Skrevet
Er ingen limit der, da det er samme hastighet uavhengig av om jeg bruker et x program eller om jeg f.eks laster ned direkte med Firefox/Internet explorer.

Trodde først det var Vuze som gjorde det, da den var konfigurer for å kjøre en spesifikk port tunnelert igjennom en vpn, men det er ikke nødvendig nå lengre. Dog er ikke det problemet siden det er likt på explorer/firefox.

FUBAR!

Skrevet

Om jeg skulle kjøpt hvilken som helst bmw i dag for ca 250-300.000.- Hva skulle jeg kjøpt da om jeg ønsker komfort, ekstrautstyr, sedan, litt power.....?

Skrevet
Om jeg skulle kjøpt hvilken som helst bmw i dag for ca 250-300.000.- Hva skulle jeg kjøpt da om jeg ønsker komfort, ekstrautstyr, sedan, litt power.....?

En 2006 E46 330Ci med full pakke inkl. en fet oppsetning felger og passe senk... Mmmmm... :)

Skrevet

En 2006 E46 330Ci med full pakke inkl. en fet oppsetning felger og passe senk... Mmmmm... :)

Ja den der er fet... Hmm...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...