flobben Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 flobben sitter på "hjemmenett"? ehhh nei.... jobben gitt.
hermanoo90 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 ville også ut og kjøre litt...men må hjelpe til med vask hjemme... yeey... Haha! Kan du ikke foreslå med en vennlig tone, at vasking gjøres på dårlig vær, og at man må nyte de få sommerdagene vi får? får besøk på torsdag så..jah... Jeg føler med deg....
noekult Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Tusen takk for alle gratulasjoner!Bilen er forsikra, jeg har spist god mat, skal ta en dusj og ta en lang kjøretur (mange venner som vil se bilen!) under blå himmel Skikkelig deilig dag Da forventer vi her i Grenland, at du dukker opp på treffet med "nybilen" nå førstkommende lørdag. BMW-treff i regi av BMWCCN avd. Telemark. Alle andre er også selvfølgelig hjertelig velkommen. Får se ann Sender deg PM om det blir aktuelt
SofaKingFresh Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Tusen takk for alle gratulasjoner!Bilen er forsikra, jeg har spist god mat, skal ta en dusj og ta en lang kjøretur (mange venner som vil se bilen!) under blå himmel Skikkelig deilig dag Da forventer vi her i Grenland, at du dukker opp på treffet med "nybilen" nå førstkommende lørdag. BMW-treff i regi av BMWCCN avd. Telemark. Alle andre er også selvfølgelig hjertelig velkommen. Får se ann Sender deg PM om det blir aktuelt Joda, ta turen! Skal spandere muffins, brus og evt litt mat om du kommer! Haha
Jordfræsar Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Fy faen så giddaslaus jeg er i dag! HOH!
noekult Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Takk Robkill! Sofa: Skal se om noen vil slå følge, eller så gidder jeg ikke å ta turen alene
SofaKingFresh Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Fy faen så giddaslaus jeg er i dag! HOH! Da er vi ikke på samme fot idag! Stod opp kvart på 7 for å lage omelett til kjerringa, mens hu spiste den tok jeg faktisk oppvaska, så kjøre hu avgårde. Så innom Bilsalongen for å fikse ny xenonpære til bilen min, så hjem og støvsuge. Og nå har jeg rydda. Huff. Jeg må slutte før jeg får et par pupper og bruker sminke. Sofa: Skal se om noen vil slå følge, eller så gidder jeg ikke å ta turen alene Da krysser jeg fingrene for at du får med noen!
hermanoo90 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 the tale of my life.. Jeg synes du snart skal kjøpe deg en ny 7`er så har du en opptur i livet, nå i disse mørke mørke perioder,,
Jordfræsar Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Fy faen så giddaslaus jeg er i dag! HOH! Godt jobba mann Jeg stod opp 7 og farta ut en tur for å fikse en ting. Men nå satt jeg bare på en klesvask og hører på musikk...
hermanoo90 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Fy faen så giddaslaus jeg er i dag! HOH! Da er vi ikke på samme fot idag! Stod opp kvart på 7 for å lage omelett til kjerringa, mens hu spiste den tok jeg faktisk oppvaska, så kjøre hu avgårde. Så innom Bilsalongen for å fikse ny xenonpære til bilen min, så hjem og støvsuge. Og nå har jeg rydda. Huff. Jeg må slutte før jeg får et par pupper og bruker sminke. Sofa: Skal se om noen vil slå følge, eller så gidder jeg ikke å ta turen alene Da krysser jeg fingrene for at du får med noen! Enig, du må slutte før du får pupper og sminke. Bruk tiden på bilen!
SofaKingFresh Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Fy faen så giddaslaus jeg er i dag! HOH! Godt jobba mann Jeg stod opp 7 og farta ut en tur for å fikse en ting. Men nå satt jeg bare på en klesvask og hører på musikk... Det er sånn det skal være!
SofaKingFresh Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Fy faen så giddaslaus jeg er i dag! HOH! Da er vi ikke på samme fot idag! Stod opp kvart på 7 for å lage omelett til kjerringa, mens hu spiste den tok jeg faktisk oppvaska, så kjøre hu avgårde. Så innom Bilsalongen for å fikse ny xenonpære til bilen min, så hjem og støvsuge. Og nå har jeg rydda. Huff. Jeg må slutte før jeg får et par pupper og bruker sminke. Sofa: Skal se om noen vil slå følge, eller så gidder jeg ikke å ta turen alene Da krysser jeg fingrene for at du får med noen! Enig, du må slutte før du får pupper og sminke. Bruk tiden på bilen! Skal ut og fikse på den etterpå Må lakkere opp grillen! Og skifte xenonpære! Haha
Jordfræsar Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Faen heller... sola har endelig kommet tilbake. Nyte den så lenge man kan!
Anbefalte innlegg