Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fikk skikkelig lyst å kjøpe E30 igjen og ha som kosebil og stelle med den...

Fant en interresant bil, men eieren tar jo faen ikke tlf, svarer ikke på mail eller sms og når jeg ringte igjen i sted ble det plutselig opptatt, så han slår jo bevisst av tlf :?

Hvis man ikke skal selge likevel kan man vel bare si at man ikke vil selge, eller evnt fjerne annonsen :roll:

Hvorfor er bilde jeg lastet opp, byttet ut med et bilde av jesus???

Haha, aner ikke. Skjønte ikke hva som var så morsomt med det bildet der :P

Nei, jeg finner heller ikke noe morsomt med det bildet der :lol:

Sleit jævlig med å kjøpe e30 jeg og, dem selgerne tror dem selger en rolls royce det bare er laget 5 av i hele verden.... håpløst :P

Skrevet
Nå står det bare bilde der...

Kan se om ut som jeg har "rustfri" E30 på en uke eller to, bare! :D

Si ifra til meg om han kan ta en e30 til a! :D

Skal høre. Han kom hjem fra Mallorca tidligere i dag. Ringte han nettopp og fortalte at jeg hadde kjørt bilen dit før jeg dro på jobb på tirsdag! Han skulle også se på høyre hjulbue bak, så da blir det bra! 8)

Hei hei, Herman. Hinter du til meg på den siste der eller? [-X

Skrevet
Fikk skikkelig lyst å kjøpe E30 igjen og ha som kosebil og stelle med den...

Fant en interresant bil, men eieren tar jo faen ikke tlf, svarer ikke på mail eller sms og når jeg ringte igjen i sted ble det plutselig opptatt, så han slår jo bevisst av tlf :?

Hvis man ikke skal selge likevel kan man vel bare si at man ikke vil selge, eller evnt fjerne annonsen :roll:

Sleit jævlig med å kjøpe e30 jeg og, dem selgerne tror dem selger en rolls royce det bare er laget 5 av i hele verden.... håpløst :P

Helt enig, men hvis man har litt tolmodighet burde det fint gå an og finne et greit eksemplar 325 facelift til 50-70 000kr...

Ikke at det er billig, men man kan som sagt finne en bil i bra stand...

Skrevet
Nå står det bare bilde der...

Kan se om ut som jeg har "rustfri" E30 på en uke eller to, bare! :D

Si ifra til meg om han kan ta en e30 til a! :D

Skal høre. Han kom hjem fra Mallorca tidligere i dag. Ringte han nettopp og fortalte at jeg hadde kjørt bilen dit før jeg dro på jobb på tirsdag! Han skulle også se på høyre hjulbue bak, så da blir det bra! 8)

Hei hei, Herman. Hinter du til meg på den siste der eller? [-X

For meg så var du en av dem ja! :lol::lol:

Men skjønte deg etter at du forklarte det den gangen på PM, så du er tilgitt :D

Skrevet

Ville ikke selge den da! :lol::roll: Eller, jeg ville slippe å ha den i tankene mine, men ville samtidig at den skulle få et verdig liv. Nå får den det i hvertfall! Og jeg slapp å selge den, så jeg er happy på sett og vis... :D

Skrevet
You don't mess with the 316!

you_don_t_mess_with_the__zohan_movie_image_rob_schneider.jpg

What you gonna do huh?? Punk! I kill people for fun! (tony montana..) 8)8)

316: Skjønte det når du sa ''går til førstemann med 15 000'' Jeg sa : ''jeg har 16, kan hente den i dag, imorgen, når du vil''

Også sa du ett eller annet tull også noen dager etterpå: ''fortsatt for salg''

hahahha :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...