joachim sørlie Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Med mindre man kjører gamleveien over fjellet... Ok greit da jeg gir opp jeg er en sinke haha, bra noen innrømmer det og ellers er det straks helg og duka for siste runden og finalen i poerdriftpå gardermoen i helga, tar med telt og skal ligge der hele helga.. tror det blir kaldt ja! men hva gjør man ikke for litt drifting
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 hmm...treff på gardermoen også?kanskje jeg skal dra dit og titte litt....
joachim sørlie Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 http://www.facebook.com/event.php?eid=162768843806613
noekult Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Frister veldig, men clutchen er litt fucked. Hvor lang reisetid er det dit? Hva er galt med clutchen din? Mister du pedal? Clutchen utslitt? Den lager lyd når pedalen er helt ute. Når jeg trykker pedalen ned 2-3 cm. så slutter lyden. Føles også som at pedalen vibrerer litt, kan hende at noe blir skikkelig slitt der inne. Derfor tør jeg ikke sette meg ut på "langtur" før han derre verkstedmannen min har åpnet og sett hva som er problemet... Skulle helst visst det allerede, slik at jeg kunne løpt til GS Bildeler og kjøpt delene allerede i dag... Men får ta det som det kommer, ingen hastverk. Wicky: Sier fra i løpet av dagen...
-Roger- Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 http://www.facebook.com/event.php?eid=162768843806613 Er jo smygen wilhelmsen på bildet der
joachim sørlie Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 jah, stemmer bra det han kjører meget bra!
Tzunami Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Med mindre man kjører gamleveien over fjellet... Ok greit da jeg gir opp jeg er en sinke Haha:p leste litt fort, så trodde du sa du var en skinke xD og wicky likte det:p
bmwnissen99 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Med mindre man kjører gamleveien over fjellet... Ok greit da jeg gir opp jeg er en sinke Haha:p leste litt fort, så trodde du sa du var en skinke xD og wicky likte det:p haha hadde riktignok skinke på nista men ser nå at jeg klemte komma i den setningen
-Roger- Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 jah, stemmer bra det han kjører meget bra! En god kompis av meg det! Syns han er flink ja. Har ikke holdt på så lenge men gjør det veldig bra likevel
hermanoo90 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Leste gjennom hele Wicky sin e65 tråd , og FYY for en tease du er!!! 16 Sider med 1 bilde eller noe. Men du har vært meget uheldig med den, eller hatt uflaks er kanskje mest riktig å si. Alt i alt en meget fin bil!!!
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Leste gjennom hele Wicky sin e65 tråd , og FYY for en tease du er!!! 16 Sider med 1 bilde eller noe. Men du har vært meget uheldig med den, eller hatt uflaks er kanskje mest riktig å si. Alt i alt en meget fin bil!!! hehe...kan det med å skape litt stemning men jah...har ganske GANSKE mye uflax med den bilen dessverre...men går no greit nå...ett par mnd siden det har skjedd noe nå..bank i bordet.. Noekult...let me know
hermanoo90 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Leste gjennom hele Wicky sin e65 tråd , og FYY for en tease du er!!! 16 Sider med 1 bilde eller noe. Men du har vært meget uheldig med den, eller hatt uflaks er kanskje mest riktig å si. Alt i alt en meget fin bil!!! hehe...kan det med å skape litt stemning men jah...har ganske GANSKE mye uflax med den bilen dessverre...men går no greit nå...ett par mnd siden det har skjedd noe nå..bank i bordet.. Noekult...let me know Bank i bordet ja, får håpe det ikke skjer mer kødd med den. Men de gangee du har blitt truffet, har du fått erstatning for det?
wicky124 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 venter fremdeles på erstatningsoppgjør på de to skadene som oppstod...motparten er treige med å sende inn skademld og slikt...
hermanoo90 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Er vell en kjapp telefon du kan gi da... med litt sinna stemme, så får dem nok fart på seg
knut_olestad Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Så, avdelingslederen her er selvoppnevnt facebookhater nr 1, gjett hvem nettopp jeg ferska i å sitte på face i arbeidstida.. Dobbeltmoralen ljomer i veggene her nå!
Anbefalte innlegg