Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjørte jeg lillebror på 4 år til Barnehagen. Vi satt i mercedesen og kjørte forbi ``Bilia`` der dem selger BMW.

Så utbryter det fra baksetet:

``Bror, er det der du har kjøpt din BMW?``

-Nei, jeg kjøpte det av en mann.

``Når jeg blir stor skal jeg kjøpe BMW der, hos dem``

- Du skal det ja, så bra!

```men jeg skal ha alt nytt på min, din er gammel``

jeg ler og sier, jasså du skal ha det??

``ja, jeg skal ha mange nye også skal jeg ha en gammel som deg``

jeg dæver av latter og tenker dette skal jeg skrive på bimmers.

så blir det litt stille så sier han: ``Men sett på musikken tilbake daaaaa, med oppgitt stemme``

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

hahahahah, se opp folkens for en fremtidig Bimmers medlem fra familien i fremtiden!

Skrevet

Tror nok den lett hamler opp med både e30 og e36 M3. En original E30 M3 er jo ikke en direkte rask bil sett med dagens øyne.

(Tenker nå for ordens skyld på akselerasjon, ikke nødvendigvis beste rundetid på bane)

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en 2000 modell bmw, og da er det jo litt kjipt med omregistreringsavgift.

Den synker jo fra 6500 til 1550 ved nyttår.

Går det an å levere inn salgsmelding nå og la være betale før nyttår og så betale 1550kr og alt er ok?

Skrevet
Jeg vurderer å kjøpe en 2000 modell bmw, og da er det jo litt kjipt med omregistreringsavgift.

Den synker jo fra 6500 til 1550 ved nyttår.

Går det an å levere inn salgsmelding nå og la være betale før nyttår og så betale 1550kr og alt er ok?

Er det ikke slik at man slipper å omregistrere innen 2mnd fra salgsmelding er datert og levert inn?

Skrevet

Er det ikke like greit å vente med å kjøpe til etter nyttår? Du får vel ikke vrukt den uten å ha omregistrert den uansett?

Skrevet

Er forresten høsttreff i Oslo lørdag 1.oktober.

Ser ut til å bli Holmenkollen/Frognerseteren som vanlig, men det er ikke avgjort ennå.

Skrevet
":2dwwlcai]Er det ikke like greit å vente med å kjøpe til etter nyttår? Du får vel ikke vrukt den uten å ha omregistrert den uansett?

Jo, forsåvidt men det er vel kanskje grunn til å tro at bilen er solgt til nyttår?

Det er denne det er snakk om:

"Venter du med å regge opp denne bilen til januar sparer du over 5000 kr.

Innlevere salgsmelding og drøye betalingen er ikke forbudt."

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30749914

Skrevet

Hehe, var en spesiell bil du hadde i tankene ja :) Er det ikke en million slike å få tak i? Også med litt mer spennende utseende?

Skrevet
":m7bxutfd]Er det ikke like greit å vente med å kjøpe til etter nyttår? Du får vel ikke vrukt den uten å ha omregistrert den uansett?

Jo, forsåvidt men det er vel kanskje grunn til å tro at bilen er solgt til nyttår?

Det er denne det er snakk om:

"Venter du med å regge opp denne bilen til januar sparer du over 5000 kr.

Innlevere salgsmelding og drøye betalingen er ikke forbudt."

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30749914

"Pen og velholdt BMW 320 med ekte "M3 look"."

Eh, jeg sliter litt med å se den ekte M3 looken?

Skrevet
":2y5gjv9i]Hehe, var en spesiell bil du hadde i tankene ja :) Er det ikke en million slike å få tak i? Også med litt mer spennende utseende?

Nja, nå tar jo han her innbytte i Audien jeg har, og selv om annonsen kan være litt spesiell synes jeg dette virker som et ryddig og pent holdt eksemplar som også har det sjeldne Mtech1 utseende originalt som ikke er så veldig vanlig :wink:

Har inntrykk at de fleste 320´er til den prisen der er 1998 modell med langt mer på telleren og ikke så bra historikk/velholdt

Hadde selvfølgelig ikke gjort noe om den hadde skinn, sportseter, takluke osv..

Knut:

Joda selvfølgelig, men det viktigste er vel at jeg vet hvordan den ser ut og vet at det er mtech1...

Hva han skriver, om utseende driter jeg egentlig i :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...