Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. bilen er ombygget fra en 325.. er nylakket for 1,5 år siden.. å fyren som har gjort jobben er skikkelig proff.. fristende!

Skrevet
Kjør på, er nå du må handle slikt før det er for sent.

var i hvertfall slikt jeg tenkte da jeg handla med e92en min :D

hehe, sant nok :) men vurderer faktisk 120d coupè også :)

Skrevet
":2ij0jo34]
Denne filmen har jeg rappet fra profilen "PeR4" i BMWCCN´s forum. Skikkelig frisk kappkjøring på Nürburgring mellom en Caterham R500 og Porsche 996 GT2. Som "PeR4" korrekt poengterer... den ene er lett og ikke så motorsterk (263 HK) og den andre er tung, men motorsterk (462 HK). Dette er god underholdning... play it loud... :P

Rimelig frisk kjøring i Caterhamen! :) Ser ut som om han jobber en del mer bak rattet enn han i Porschen. (Når en ser runde 2 filmet fra Porschen)

Jeg hadde vært livredd :)

Caterham´en sliter med festet mer enn jeg også liker i slike hastigheter og jeg tror heller ikke at Porschen ga alt av samme årsak. Porschen er klart raskere, men med en større innsats i de trange partiene ville også risikoen ha vært betydelig større. Porschen kunne nok ha vunnet over Caterham´en, men ikke uten å ha tatt betydelige sjanser. En lynrask cost benefit analyse av Porschesjåføren avgjorde nok den saken.

Forøvrig får jeg litt assosiasjoner til denne filmen når jeg ser racet onboard Caterham´en... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...