Jordfræsar Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Jepp, og i morgen er det til Møller forhandleren og hente ut splitter ny Octavia.2 nye biler denne uken (eller en gammel og en ny) hehe Må innrømme jeg er mer spent på octavia´n.... Denne skodaen var det ikke? Bare ny
M|Fjeld Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Luring Ville heller kjøpt en Skoda framfor en VW/Audi da det er stort sett samme bil til rimeligere pris Liker også interiør/eksteriør designet til Skoda vesentlig bedre enn VW/Audi Grattis med nye biler Roger
Jordfræsar Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Ja med prisen Roger fikk (ukjent, men virket imponerende god ut fra historien) så hadde jeg også handlet Skoda! Selgerne har mye å gå på, det er ikke ukjent. Og de holder seg jo så vannvittig godt i pris...
-Roger- Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Ja med prisen Roger fikk (ukjent, men virket imponerende god ut fra historien) så hadde jeg også handlet Skoda! Selgerne har mye å gå på, det er ikke ukjent. Og de holder seg jo så vannvittig godt i pris... Jeg også har inntrykk av at de holder seg veldig godt i pris. Vår er hvit og har litt mer utstyr enn denne, men vår mangler dieselvarmer på fjernkontroll som koster 9800kr, og vi utelot vinterdekk da de skulle ha 14500 kr for 15" med continental dekk. Vår er forøvrig 2012 modell og blir levert med 5 års garanti. Og den under her, som ble levert i 2010 har 3 år. Vi betaler litt/noe mindre enn hva de forlangte for denne: (ukjent hva den ble solgt for) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29886225
noekult Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 ^ Den var ikke morsom engang Vel, PCen er ødelagt. Jeg har fått handleliste for E28-en for å få den 100% teknisk (utenom rust og instrumentmålere som jeg må fikse selv på si). Og jeg har skaffet garasjeplass for E28-en fra oktober - juni '12. Faens PC... Har tatt så mange bilder siden sist backup... Nedtur ass
wicky124 Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 nothing interesting lurer på å bytte inn alfaen med en audi a6 allroad...
316 Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Fant en fyr på facebook som hadde 2002'n min i fra 1991 til 1994, sendte han et bilde. Tro han blir sjokkert ! 7 eiere siden 1988, er ikke så gæli det.
[space] Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Faens PC... Har tatt så mange bilder siden sist backup... Nedtur ass Hvor dau er den? Går stort sett alltid å få ut innholdet på disken, om ikke det er disken i seg selv som har daua.
noekult Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 ":14wqdek3]Faens PC... Har tatt så mange bilder siden sist backup... Nedtur ass Hvor dau er den? Går stort sett alltid å få ut innholdet på disken, om ikke det er disken i seg selv som har daua. Den kom seg ikke fra start til påloggingsvindu (Win Vista). Nå har den kjørt et program som skal fikse oppstartsvansker i snart 3 timer, hmm.
Anbefalte innlegg