Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkleste er vel å ringe rundt til alle selskapene... Om du har lav bonus og kjenner noen som jobber i forsikringsbransjen så kan dem kanskje gi deg 50% startbonus på ny bil...

Skrevet

ja, er nok det greieste det ja..

så er det om man skal låne ca 80.000 for å få den m3 eller låne 200.000 for å få en 120d coupè..

Skrevet
noen med e36 M3 3.0l som vil fortelle meg hvor mye de betaler i forsikring? med kasko!

Lurer du på å kjøpe deg M3 vegar? Det hadde vært jævlig rått :D Jeg ville iallfall prøvd å få forsikra den på en av foreldrene, hvis du ikke har veldig god bonus selv da!

Jeg på min side går å lurer på om jeg skal montere DEFA motorvarmer eller ikke, er ikke dette en fordel for motoren i de kaldeste delene av året?

Skrevet
ja, er nok det greieste det ja..

så er det om man skal låne ca 80.000 for å få den m3 eller låne 200.000 for å få en 120d coupè..

jobber ikke du på bavaria da? dere har ingen avtaler der?

Skrevet
Jeg på min side går å lurer på om jeg skal montere DEFA motorvarmer eller ikke, er ikke dette en fordel for motoren i de kaldeste delene av året?

Sikkert en fordel, men neppe noe du kommer til å bekymre deg over uansett. Defa er vel mest for en behagelig start på bilreisene i vinterhalvåret.

Skrevet

Fant ut at Black Ops er 3D kompatibel nå, så nå sitter jeg her som en enda svettere nerd enn før og spiller i 3D. Hahaha :P

Skrevet

jobber på bavaria ja, men dessverre ingen ordninger gjennom der asså :/

ja fredrik, vurderer å bytte e46`n + mellomlegg i en fin en ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...