Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe hadde du spurt for ca 1 mnd siden, en kompis av meg solgte noen kule kant felger til ix

Typisk, leita i månedsvis nå men er ikke pga jeg er kresen for å si det sånn :lol:

ja kompisen min hadde mye greier med dette han også, hehe, men får vell felger nye? prøvd på gs fks?

Skrevet
Blir vel noe billig og lite...har jo alfaen anyway inntil videre..kanskje e38?nei får se...må få solgt E65 først...

eo9uq0r4vf3ewwj32ot5.jpg

j58zulgq7mqy4xha26fa.jpg

7k8ti5r7suge5l13dkf5.jpg

Skrevet
Noen som har en sekkepipe til overs eller?

hva i all verden skal du med sekkepipe :shock:

Nå er ikke jeg så veldig stabil, så jeg satt faktisk leta etter sekkepipe selv for noen måneder siden..

Fant noen på finn.no, men kosta litt.

Skrevet

Skoda Octavia er absolutt mye bil for pengene, og særlig RS modellene er billige familieracere! Men No offence Roger! det er begrenset hvor gøy det er med 105 dieselhester i en mellomstor familiebil! Men firehjulstrekk er gøy, lånte i fjor vinter en Demo Octavia 4x4 med 105 hester! Og ja, ikke noe problem å leke seg med den på vinterføre :D

Har forøvrig nå funnet noen svakheter med E90 som jeg misliker sterkt! Bilen har ALT for liten drivstoff tank, 60 liter blir i minste laget selv om jeg selv fint kjører 4 uker på en tank. Hendelen til fjern og blinklys har alt for liten motstand mot lyshornet, resultatet er at hvis du skal skru på blinklyset med to fingre fra rattet så er det lett å vippe den fram og "blinke" mot andre bilister med fjernlysa, slik jeg gjorde mot en Politibil i sentrum her forleden! :roll:

Men så er det noen ting som jeg ble uventet postivt overrasket over også, som det romslige baksetet! Gode lasteevne med nedlagte bakseter, 325d med sitt lave forbruk og framkomligheten på vinterføre!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...