Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mye bra tips! :)

Denne var ikke så ille

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=648683

Den skal kun fungere til skole og surfing som sagt, jeg har en spill-laptop til de ytterst få gangene jeg spiller (den har 18" skjerm, mao. ikke særlig praktisk). Vil heller ikke ha større skjerm en 15". Jeg har vel 16-17 en plass nå. Det er også litt for stort. Egentlig må jeg ha meg ny i morgen, eventuelt bestille idag. Den jeg har nå er vel brannfarlig og det er ikke noe særlig.

var ikke ille den der nei ;)

Skrevet

Takk for svar. Tenkte på sånn bilde Liffi, der ser man det godt. Tror ikke den klumpen var der, og siden det er 92-modell, så stemmer nok det. Men prøvekjørte en annen M50B20 i E34 520i en annen gang, men den var kanskje med vanos, mulig den føles litt sprekere? Men 520i bør da holde til litt morro om vinteren uansett :P

Skrevet
STOR Fare for det ja ;)

Så jeg kunne kanskje lagt ut en liste av deler jeg har blitt fortalt jeg burde kjøpe?

Tenkte meg en ny pc som kan spille de nyeste spilla som bf3, mw3, osv.

Ny "gamer" pc, stæsjonær ;P

Skrevet
Mye bra tips! :)

Denne var ikke så ille

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=648683

Den skal kun fungere til skole og surfing som sagt, jeg har en spill-laptop til de ytterst få gangene jeg spiller (den har 18" skjerm, mao. ikke særlig praktisk). Vil heller ikke ha større skjerm en 15". Jeg har vel 16-17 en plass nå. Det er også litt for stort. Egentlig må jeg ha meg ny i morgen, eventuelt bestille idag. Den jeg har nå er vel brannfarlig og det er ikke noe særlig.

var ikke ille den der nei ;)

Også er den rød ;) *blunk* De har sikkert den sorte på lager!

Skrevet
STOR Fare for det ja ;)

Så jeg kunne kanskje lagt ut en liste av deler jeg har blitt fortalt jeg burde kjøpe?

Tenkte meg en ny pc som kan spille de nyeste spilla som bf3, mw3, osv.

Ny "gamer" pc, stæsjonær ;P

Du kan jo det men jeg har ikke bygget en gamer pc på lenge og har kanskje dettet litt ut av det markedet, hadde jeg vært deg hadde jeg sendt en meil til komplett der de anbefaler et slikt oppsett til deg, da får du i hvertfall noe som er bygget for gaming :)

Skrevet

Jeg nå ordnet meg et budsjett -> sett litt på fremtidige inntekter og utgifter. Budsjettet til laptop øker til 5-6000,- :) Alle forslag mottas fortsatt med stor takknemlighet. Jeg har ikke greie på datamaskiner lengre, da det er så mye nytt. Den skal være ca. 15", ikke gå seg varm og ellers solid! :)

Skrevet

Top 10 Tevez Excuses for not substituting:

• 10) "Mario had promised me next go on his iPad"
    9) "When Mancini said 'come on" I thought he was just doing an impression of Liam Gallagher"
    8) "I didn't want to be the ugliest player on a pitch containing Franck Ribery"
    7) "I was shellshocked at learning that a third restaurant has opened in Manchester"
    6) "I didn't want the club to have to pay me my appearance fee because I already earn too much money"
    5) "I broke my toe in training six weeks ago but kept it a secret. Here, I'll take my boot off so you can look"
    4) "I was unfit... I blame Manchester United's medical staff"
    3) "He knows what my neck's like but not once has Mancini offered me a lend of his scarf"
    2) "I'd just received a pep-up injection from our new club doctor, Conrad Murray, when I felt all sleepy"
    1) "The bench was closer to my kids"

Skikkelig type Tevez, et av få mennesker på jorda som får betalt i bøtter og spann for å spille fotball og han greier bare å klage.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...