Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke annet enn fantastiske sjøegenskaper på denne båten her :)

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7819985

Kom til slutt frem det jeg tenkte med en gang jeg så artikkelen, handler nok langt mer om penger enn om noen gud..

Virker som mange har vansker med å skille nærhet til guden sin fra nærhet til seg selv.

-Men hadde vært interessant å se noen først prøve å sanke alle jordens arter for deretter skulle få plass til dem i denne baljen.

Noen vil kanskje og være fristet til å ymte frempå at å flytte alle verdens arter til et land som delvis ligger under havoverflaten for så å redde dem med en ark fra dette landet fremstår som noe unødvendig, sånn overlevelsesmessig sett, men synes den potensielle underholdningsverdien er verdt det!

Skrevet
Ikke annet enn fantastiske sjøegenskaper på denne båten her :)

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7819985

Kom til slutt frem det jeg tenkte med en gang jeg så artikkelen, handler nok langt mer om penger enn om noen gud..

Virker som mange har vansker med å skille nærhet til guden sin fra nærhet til seg selv.

-Men hadde vært interessant å se noen først prøve å sanke alle jordens arter for deretter skulle få plass til dem i denne baljen.

Noen vil kanskje og være fristet til å ymte frempå at å flytte alle verdens arter til et land som delvis ligger under havoverflaten for så å redde dem med en ark fra dette landet fremstår som noe unødvendig, sånn overlevelsesmessig sett, men synes den potensielle underholdningsverdien er verdt det!

Underholdning er det absolutt. Bare å ta en tur innom Visjon Norge f.eks. I pausen er det reklame og man kan kjøpe en krem med en oppskrift som ei dame fikk i en drøm. Yes!

Men skjønner godt at "aliens" ikke tar kontakt med oss... :P Komme til jorda og se folk kaster sten og tilber en eller anna gud hvor det ikke finnes konkrete bevis for dens eksistens. Så langt har vi kommet ;)

Skrevet
Wicky:

hahaha, lurer på hva politiet gjør når de ser det der xD

lurer på hva politiet hadde tenkt om man på en lørdagskveld kjører i oslo sentrum og drikker vann fra en absolutt vodka flaske?hmm..

Skrevet
Wicky:

hahaha, lurer på hva politiet gjør når de ser det der xD

lurer på hva politiet hadde tenkt om man på en lørdagskveld kjører i oslo sentrum og drikker vann fra en absolutt vodka flaske?hmm..

Plutselig en dag kan jeg svare deg på omtrent dette, min farfar har nemlig av alle ting en 0,5 liter Gin-flaske til vannflaske i bilen. Står fint mellom setene, og jeg har lenge hatt lyst til å vite hva som skjer hvis han blir stoppet for noe og de ser den! :mrgreen:

Skrevet

Skal på Offshore grunnkurs (OLF) til uka :)

Blir gøy med HUET :D (helikopterevakuering bl. a. opp-ned under vann :) )

Har inntrykk av at det er en god del bimmersmedlemmer som jobber offshore. Mye "oljepenger" som går til bmw bygg rundt om ;)

Skrevet
Uten innvandring hadde nok Norge stoppa opp.

Politiet hadde sikkert hatt lite å gjøre i allfall :roll: Hadde faen ikke vært så lett å få tak i en drosje heller, særlig piratdrosje! Men om landet hadde stoppa vet jeg ikke helt :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...