Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var ikke linken jeg tenkte på. Ville bare få ut litt energi på tastaturet!

Kan også meddele at 12. oktober kommer den nye dekoderen fra Canal Digital for salg til kabel-TV kunder! Endelig... 3495,- Har du den gamle, ja da kan du sende den inn og få den nye til 1500,-

Haha, ja, må jo gjøre noe for å få tiden til og gå ;)

Hvor ble det av iPhone 5-en din Jordfræsar? :D

faaaaail [-X

Skrevet
Hvor ble det av iPhone 5-en din Jordfræsar? :D

Jeg hadde trua, men trua ville ikke bli! Men hva faen er det andre dekslet da? :/ Er det nye Touch da eller? Forhandlere i USA har allerede bestilt 50 000 eksemplarer av etui som passer designet :D

Så til awt, den kommer :D:lol: neste år... :^o

Kjæften din Jørgen. Smølatelefonen (se bildet under) skifta du ut i fjor liksom... du henger aldri med :lol:

ericsson%20old%20mobile.jpg

Skrevet

Kvasi:

Den thaimassasjen er jeg rimelig skeptisk til! :lol: Det er mange rare folk og dyr som holder til rundt Røkland, kan tenke meg hva det er for noe! :mrgreen:

Skrevet

Den nye iPhonen er jo helt RÅ da visstnok. Man kan snakke til den, og den kan lese opp meldinger høyere enn før. Helt rått ass.

Skrevet
Men hva er det dekselet til da?

Aner ikke, bryr meg ikke. :) Vet egentlig ikke helt hvilket deksel det er snakk om heller, men om du mener et beskyttelsedeksel e.l. lager kinserne ofte slike etter hva de selv tror, og ikke nødvendigvis hva som faktisk kommer. Det handler om å komme først i markedet med produktene sine.

Skrevet
Men hva er det dekselet til da?

Aner ikke, bryr meg ikke. :) Vet egentlig ikke helt hvilket deksel det er snakk om heller, men om du mener et beskyttelsedeksel e.l. lager kinserne ofte slike etter hva de selv tror, og ikke nødvendigvis hva som faktisk kommer. Det handler om å komme først i markedet med produktene sine.

Jo skjønner det... men er snakk om det dråpelignende dekselet som det var mye snakk rundt. Mener det også lå inne i sortemanget til Apple. Uansett, time will show!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...