Markus E30 Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Skal si fra til han jeg Be han se etter en svart e39 og
Snusfenrik Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Hehe, ja gjør det Ikke så vanskelig å spotte, SU-skilter(bergen), ikke så mange som kjører med det her omkring tror jeg
Haug Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Jordfræsar; Kjenner de fleste på Helset Sent from my iPhone using Tapatalk Åffer det a? Men skal ut en tur når arbeidet her er ferdig... tar hele runden! (elsker å vente på kunder som skal sende opplysninger så arbeidet kan starte). Sent from my brain using Stephen Hawking. Par stykker i familien som jobber der Sent from my iPhone using Tapatalk
Snusfenrik Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Vet ikke om denne har blitt postet men... http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=31065845 11 europaller med hveteboller... gratis ved avhenting.. om du skal ha en eller flere bollefanter LØP!
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Hmmm... starte seddelpressen for å gjennomføre kvantitative lettelser i økonomien... og senere kanskje få hyperinflasjon. Kanskje et brød om noen måneder kommer til å koste 100 pund i Storbritania... http://www.aftenposten.no/okonomi/article4249009.ece En dagslønn under hyperinflasjonen i Tyskland mellom 1920 og 1923.
Snusfenrik Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Er Storbritania i såpass hardt vær for tiden altså? Sist jeg sjekket var det å bare trykke opp mer penger sjeldent en god løsning... kan bli spennende å følge med på. Respekt til mr moneybags der...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Someone told me you can pay for stuff on internett by putting your credit card in the cd slot? is that true.... becouse thats the smartest thing i ever heard!
Jordfræsar Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Jordfræsar; Kjenner de fleste på Helset Sent from my iPhone using Tapatalk Åffer det a? Men skal ut en tur når arbeidet her er ferdig... tar hele runden! (elsker å vente på kunder som skal sende opplysninger så arbeidet kan starte). Sent from my brain using Stephen Hawking. Par stykker i familien som jobber der Sent from my iPhone using Tapatalk Da vet jeg ikke om jeg tør å reise dit. Berykta familie du har Sjefen er hyggelig
knut_olestad Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 I dag var det jaggu hardt å stå opp, 5 grader og sprutregn Sent from my computer using internet.
Rogern Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 YESSS!!! Endelig har lykken snudd seg, 750.000 monopolpenger + en bil. Bra for meg at noen har brukt min hotmailkonto og spilt lotteri med. we wish to inform you that you have won �750,000.00 and a car in the Bmw Automobile Online Email Lottery held on 30th of september 2011 in Uk. It is important that you acknowledge the receipt of this email with the following: 1. Name: 2. Address 3. Age: 4. Sex: 5. Phone: 6. Country: Contact: Mr. David Hill. Email: bmwclaimsdept14@live.co.uk Office Number: +447024018031 Congratulations once again. Yours Sincerely, (Web-Email Information Manager) Send all details to bmwclaimsdept14@live.co.uk
Haug Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Da vet jeg ikke om jeg tør å reise dit. Berykta familie du har Sjefen er hyggelig Ja vi er skumle! Morten er ålreit han! Sent from my iPhone using Tapatalk
knut_olestad Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Om verden hadde vært rettferdig så hadde en asteroide landa der de holder til.. Så kunne de prøvd snakke seg ut av den!
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Hvordan reparerer man lettest aluminiumsfelger som har enkelte tydelige korrosjonsbobler?... Jeg gidder ikke et større prosjekt iom. felgene er bilens gamle 15" ellipsoidfelger. De kan imidlertid bli brukbare vinterfelger. Sent from Starship Enterprise
Dirty Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Hvordan reparerer man lettest aluminiumsfelger som har enkelte tydelige korrosjonsbobler?... Jeg gidder ikke et større prosjekt iom. felgene er bilens gamle 15" ellipsoidfelger. De kan imidlertid bli brukbare vinterfelger.Sent from Starship Enterprise DU må bare pusse de, så blir de så fine atte
Anbefalte innlegg